השוק

ב-22 מיליון דולר: נאייקס הישראלית השלימה רכישת חברה ברזילאית

חברת הפינטק נאייקס רוכשת את חברת הטכנולוגיה VMtecnologia. התמורה הפוטנציאלית עומדת על שווי כולל של כ-27 מיליון דולר. הרכישה מאיצה את התרחבותה של נאייקס באופן מיידי לאמריקה הלטינית, באמצעות אחת ממובילות השוק בברזיל בשירות עצמי אוטומטי
מערכת ice | 
יאיר נחמד, מנכ (צילום יח"צ, shutterstock)
חברת Nayax הישראלית, פלטפורמת מסחר, תשלומים ונאמנות לקוחות גלובלית שנועדה לסייע לבתי עסק להרחיב את עסקיהם, הודיעה על השלמת רכישתה של VMtecnologia, ספקית טכנולוגיה מובילה לתעשיית השירות העצמי האוטומטי בברזיל.
רכישה אסטרטגית זו, עליה הכריזה החברה במרץ, מסמנת צעד משמעותי בהתרחבותה של נאייקס לאמריקה הלטינית ומאפשרת לנאייקס  נוכחות חזקה ומיידית בשוק משמעותי. נאייקס ערוכה למינוף מעמדה המבוסס של חברת VMtecnologia, המשרתת למעלה מ-2,400 קמעונאים בתעשיות מגוונות בכל 27 המדינות בברזיל, ביותר מ-466 ערים, נכון לסוף פברואר 2024.
 
לדברי יאיר נחמד, מנכ"ל נאייקס ויו"ר הדירקטוריון, "השלמת רכישת VMtecnologia מסמנת אבן דרך משמעותית בגדילה האסטרטגית של נאייקס באמריקה הלטינית. הודות למומחיות שצברנו בתעשיית התשלומים בשני העשורים האחרונים, אנו מחויבים לשיפור וקידום השוק הברזילאי והצעת מגוון פתרונות חדשניים. אנו נרגשים להעמיק ולבסס את הנוכחות שלנו בטריטוריה מתפתחת זו  במהלך השנים הקרובות. תחת הנהגתו המנוסה של מנכ"ל VMtecnologia, אדוארדו מוניז, ונמצאים במיקום אסטרטגי לקראת התקדמות מהותית בשוק התשלומים האוטומטיים בשירות עצמי".

מוצרים למכונות אוטומטיות (צילום Nayax)
מחיר הרכישה מייצג שווי של כ-22 מיליון דולר, ללא מזומנים או חובות עם מנגנון earn out שעשוי להביא את התמורה הפוטנציאלית לכ-27 מיליון דולר. הביצועים הפיננסיים של VMtecnologia לשנת 2023 כוללים הכנסות של כ-8.5 מיליון דולר, שיעור רווח גולמי של 88% ומרווח EBITDA העולה על 30%, עם CAGR של כ-73% בין 2021 ל-2023.
נאייקס החלה את דרכה בשנת 2005, כמפתחת פתרונות תשלום לקמעונאים של מכונות אוטומטיות, המספקת פתרון מלא לניהול ותפעול העסק וצמיחתו. לחברה תשעה משרדי מכירות גלובליים, למעלה מ-800 עובדים, קישורים ליותר מ-80 מוסדות פיננסיים, ובנוסף היא מוכרת כמוסד תשלומים מורשה באירופה ובישראל. החברה השלימה בשנת 2021 הנפקת מניות ראשונה בבורסה בתל-אביב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה