השוק

אקזיט ראשון לחממת MEDX: חברת EndoWays נרכשת על ידי קרן ההשקעות Ascendum

החברה הוקמה לפני כשנתיים בהשקעה של החממה הטכנולוגית MEDX. נועם שמאי EndoWays: "החזון שלנו הוא לספק כלי לחדר צינתורים שיהיה קל לשימוש, חסכוני ויאפשר צינתור מרחוק, כעת, בעזרת Ascendum, אנו יכולים להמשיך ולהפוך את החזון הזה למציאות"

ארנולד נטייב | 
שי פוליקר (צילום אופיר גפקוביץ')
חברת EndoWays שעוסקת בפיתוח מערכת רובוטית לצינתורים, הכריזה היום (שני), על השלמת רכישת רוב מניותיה על ידי פלטפורמת ההשקעות האמריקאית Ascendum. החברה הוקמה לפני שנתיים על ידי החממה הטכנולוגית MEDX.
הטכנולוגיה שפותחה בחממת מדקס על ידי מייסדי החברה נועם שמאי, טובי סיוון ותמיר בן דוד מאפשרת ניווט קל בתוך כלי הדם בהליכים רפואיים נוירו-וסקולריים, פריפריאליים ולבביים וזאת מבלי להיחשף לקרינה רבה. הרובוט שפותח הוא הראשון מסוגו שכולל חלקים מתכלים בלבד ואינו דורש רכישה של ציוד יקר או הכנות ממושכות לפני כל שימוש.
"החזון שלנו הוא לאפשר צנתורים מרחוק ולהקל על רופאים ביצוע פרוצדורות בצורה מדויקת דרך כלי דם קטנים" אמר נועם שמאי מייסד ומנכ"ל EndoWays שישמש כמנהל הטכנולוגיה הראשי של החברה לאחר הרכישה, "כעת, בעזרת התמיכה, הניסיון והמשאבים הרבים שיש Ascendum, אנו יכולים להמשיך ולהפוך את החזון הזה למציאות".
שי פוליקר מנכ"ל חממת מדקס: "EndoWays הייתה המיזם הראשון בו השקענו לאחר הקמת החממה. אנו גאים בהישגי הצוות בתקופה  כה קצרה ומצפים להמשך ההצלחה של החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה