השוק

פומוום השלימה הנפקה ראשונית של מניות בהיקף כספי של 38 מיליון שקל

מנכ"ל החברה: "פומוום, שהחלה את פעילותה ב-2015 פיתחה טכנולוגיה ומוצר, המאפשרים לה לבצע מהפכה של ממש בתחום שירותי הצילום בעולם פארקי השעשועים. לחברה שיתופי פעולה מסחריים עם פארקים מהגדולים באירופה"
ניצן כהן | 
בורסה (צילום Adam Shuldman פלש 90)
פומוום (Pomvom) השלימה הנפקה ראשונה  של מניות בהיקף כספי כולל של 38 מיליון שקל. החברה פיתחה טכנולוגיה בתחום שירותי צילום דיגיטלי מבוסס בינה מלאכותית בפארקי שעשועים ברחבי העולם.
מהחברה נמסר כי יש לה כיום הסכמי שיתופי פעולה עם פארקי לגו-לנד, מאדם טוסו,
 לונדון-איי, אפטלינג, אולפני הארי פוטר ועוד
יהודה מינקוביץ, מנכ"ל החברה: "פומוום, שהחלה את פעילותה ב-2015 פיתחה טכנולוגיה ומוצר, המאפשרים לה לבצע מהפכה של ממש בתחום שירותי הצילום בעולם פארקי השעשועים. לחברה שיתופי פעולה מסחריים עם פארקים מהגדולים באירופה. אנו מעריכים כי ההסכמים הנוכחיים שלנו עם החברות המפעילות את הפארקים, לצד הסכמים נוספים עליהם אנו שוקדים בימים אלה, יתמכו בצמיחתה המואצת של החברה בשנים הבאות, לצד הקורונה וביתר שאת לאחריה".
פוםוום (סימבול PMVM), פיתחה מערכת טכנולוגית המאפשרת מתן שירותי צילום דיגיטלי מבוסס תוכנת זיהוי פנים ובינה מלאכותית בפארקי שעשועים, השלימה בהצלחה הנפקה ראשונית לציבור (IPO), ובימים הקרובים יחלו מניות החברה להיסחר בבורסה בת"א. במסגרת ההנפקה, שבוצעה במתכונת של הצעה לא אחידה, גייסה החברה סכום של כ-38 מיליון שקל תמורת כ-28% ממניותיה. ההנפקה בוצעה לפי שווי של כ-135 מיליון שקל (אחרי הכסף) וכללה גם רכיב של אופציות סחירות. את ההנפקה הובילה לידר הנפקות.
המערכת הטכנולוגית שפותחה על-ידי פומוום מאפשרת לה להציע לפארקים חווייתיים, למארגני אירועי ספורט או הופעות, פתרון מלא הכולל את מגוון השירותים הקשורים בצילום המבקרים, והכל בצורה אוטומטית ודיגיטלית. במהלך משבר הקורונה, ניצלה החברה הזדמנות עסקית ורכשה נכסים שונים של חברת Picsolve שפעלה בתחום ונקלעה לקשיים. רכישה זו שעיקרה הסכמי התקשרות עם מפעילות פארקים, בשילוב עם הטכנולוגיה המתקדמת שפיתחה פומוום, ממצבת את החברה בעמדה טובה לנצל את הפוטנציאל הגדול הקיים בשוק שירותי הצילום בפארקי שעשועים.   
עוד נמסר מהחברה כי הטכנולוגיה שפיתחה מספקת פתרון הכולל צילום של המבקרים בפארק, יצירת קטלוג תמונות באופן אוטומטי באמצעות טכנולוגיית זיהוי פנים והתאמתה למצולם יחיד, חיוב מקוון ומשלוח אוטומטי של התמונות למשתמש. להערכת החברה, נכון להיום מרבית הצילומים המבוצעים בפארקי החוויה השונים מתבצעים בטכנולוגיה ישנה ונמכרים בפורמט של תמונת סטילס או של הטבעה על גבי מוצרים, ובהתאם רק 5%-7% מהמבקרים באתרים  רוכשים את התיעוד.
להערכת החברה, בעקבות השימוש במערכת אותה פיתחה, המגבירה את מגוון האפשרויות לרכישת צילומים גם באופן דיגיטלי ישירות לטלפון הנייד, ניתן להגדיל את מספר הרוכשים באופן ניכר, תוך שיפור חיסכון משמעותי בהוצאות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה