השוק

כמה הרוויח מי שהשקיע ברמי לוי לפני הקורונה?

הקורונה תפסה את רמי לוי כמעט מוכן; הוא היה מוכן עם מערך מכירות אינטרנטי אבל לא היה ערוך לכמות ההזמנות שברחה למתחרים; בכל זאת, מכירות שנת 2020 גדלו במיליארד שקל; אז כמה הרוויח מי שרצה לקחת חלק בחגיגת הקניות של משבר הקורונה?
ניצן כהן | 
רמי לוי (צילום יחצ)
רמי לוי הוא מותג, והיה ברור שעם תחילת משבר הקורונה והסגרים שיתגלגלו לרכישות גדולות אצל קמעונאיות המזון, המותג רמי לוי יככב והשאלה הייתה עד כמה.
לרמי לוי כבר הייתה נוכחות באינטרנט בתחילת משבר הקורונה אבל כמו שאר רשתות המזון הוא לא היה ערוך לקלוט את מבול ההזמנות שמותג חזק כמו שלו קיבל והחלה תחרות. תחרות עם המתחרים שליקטו לקוחות שרמי לוי לא יכול היה לספק להם שירות (ע"ע טיב טעם ושופרסל) ותחרות עם הארגון שלו.
התחרות הפנים ארגונית של רמי לוי הייתה אמורה לנוע מהר, החל מהמרלו"ג דרך מרך מערך השינוע, עובר בליקוט וכלה בהספקת הסחורה ללקוח שנזכיר, ספון בביתו.
רמי לוי התאושש מהר ודי הצדיק את עוצמת המותג שלו כשבסופו של דבר לא איבד יותר מידי לקוחות למתחרים (שגם הם לא עמדו בעלייה בביקושים) וחזר לעצמו מהר והמכירות גדלו בהתאם. עלייה של מיליארד שקל במכירות היא לא עלייה קטנה ולכן היה מעניין לבדוק מה קרה למי שהאמין בעוצמת המותג של רמי לוי ורכש מניה שלו כדי לקחת חלק בחגיגת קניות המזון בסגרים.
בסיכומו של דבר המניה עלתה בתקופה הזו ב-11%, לא הרבה ביחס למה שהשוק נתן אבל יפה מאוד ביחס לקמעונאית מזון שנאבקת בעצמה לספק את הביקושים הרבים. לסיכום: בסך הכל תשואה יפה בשנה של בלגן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה