השוק

החיים שאחרי הבנק: זה המקצוע החדש של קרנית פלוג

נגידת בנק ישראל בדימוס בדרך לג'וב חדש: חברה שעומדת לפני הנפקה תמנה אותה לדירקטורית חיצונית לצד לאו אפוטקר, לשעבר מנכ"ל HP ו-SAP
מערכת ice | 
קרנית פלוג (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
אמן-טק פירסמה היום (רביעי), תשקיף קראת הנפקה בבורסה. אמן טק היא שותפות מחקר ופיתוח שהוקמה על ידי חברת אמן בשליטת בן פסטרנק שמשמש גם כמנכ"ל החברה. אמן- טק היא אחת החברות הוותיקות בתחומה בישראל.
החתמים בהנפקה הם לאומי פרטנרס וההערכה היא שהחברה תצא לגיוס של 50 מיליון שקל. אמן-טק מתכננת להשקיע בחברות סייבר וביג דאטה וכן בחברות פינטק ואינשורטק לאור ההאצה בהשקעות בתחום המיחשוב בעולם הפיננסים והביטוח.
אם אכן תצליח אמן בהנפקה היא תרד להחזקה של 65% בשותפות ובשותף הכללי. מי שיכהן כיו"ר השותפות, בן פסטרנק, שיחזיק ב-20% מהשותף הכללי. קובי בן שבת, מנכ"ל אמן-טק יחזיק בכ-7.5% מהשותף הכללי.
ועדת ההשקעות של אמן־טק כוללת את זיו אברמוביץ, סמנכ"ל קבוצת הפיתוח והדיגיטל של אמן, לאו אפוטקר, לשעבר מנכ"ל HP ומנכ"ל משותף בסאפ,  וכן שחר מרקוביץ, מנכ"ל בחברת Natural Intelligence  ובנוסף משמש כדירקטור ויועץ בקוקפיט השקעות. גם  קרנית פלוג, נגידת בנק ישראל לשעבר, תכהן כדירקטורית חיצונית בשותפות החברה.
חברת הפינטק שילד היא חברת המטרה הראשונה של קרן השותפות. לחברה פלטפורמה המסייעת לגופים פיננסיים לעמוד בדרישות רגולטוריות בתחום התקשורת האלקטרונית. החברה פיתחה פלטפורמה שמנתחת את כלל ערוצי התקשורת האלקטרונית שמשתמש בהם הארגון, והיא מבצעת בדיקה אוטומטית שמוודאת שהארגון עומד בכללי הציות של הרגולטורים ושלא נמסר מידע אסור באמצעים אלו או בוצע סחר אסור.
גופים גדולים נמנים עם לקוחות החברה, ובהם דנסקה בנק. שילד מנתרת תקשורת אלקטרונית של כ-15 אלף עובדים. היקף ההכנסות של שילד עומד על כמה מיליוני דולרים בודדים בשנה.
עד כה השקיעו בשילד שתי קרנות הון סיכון סכום של כ-4 מיליון דולר לפי שווי של 33 מיליון דולר. אמן־טק תשקיע בשילד עוד כ-3 מיליון דולר לפי שווי של כ-30 מיליון דולר, עם אופציה להשקעה נוספת של 500 אלף דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה