השוק

הראל ויזל דואג לשותפים: סידר לבנק לאומי רווח של 90 מיליון שקל

אחת ההשקעות המוצלחות של בנק לאומי ממשיכה להניב רווחים והפעם הבנק מימש את האופציה שקיבל למניות ריטיילורס ויניבו לו רווחים של 90 מיליון שקל; על המניות של בנק לאומי תהיה חסימה של 18 חודשים
ניצן כהן | 
חנן פרידמן והראל ויזל (צילום אורן דאי פוקס mgama image)
אחת ההשקעות הריאליות הטובות של בנק לאומי הן במניות פוקס. פוקס הקצתה לבנק לאומי אופציות לרכישת מניות ריטיילורס בהנפקה והבנק החליט לממש את האופציות הללו. מימוש האופציות יניב לבנק רווח של לא פחות מ-90 מיליון שקל שקל.
לאחר מימוש האופציות יחזיק בנק לאומי בכ-7% ממניות ריטיילורס והוא הופך להיות בעל עניין בחברה. המניות יוותרו חסומות למשך שנה וחצי, כלומר הבנק לא יוכל למכור את המניות הללו בבורסה או מחוץ לה.
ריטיילורס היא אחת ההנפקות המעניינות בבורסה של תל אביב. ההנפקה שהתבצעה על בסיס הצעה לא אחידה נסגרה למעשה תוך שעה לאחר שהבוק (Book) התמלא תוך שעה על ידי משקיעים ישראלים וזה היה עוד לפני שהמשקיעים הזרים נכנסו אליה.
ריטיילורס היא זורע קמעונאית של פוקס והיא מחזיקה בזיכיונות של נייקי, פוטלוקר ועוד. החברה מחזיקה בחנויות בישראל, באירופה ובקנדה והיא אחת החברות הרווחיות שנכנסו לשוק בתקופה האחרונה.
כאן המקום לציין כי הראל ויזל לא עוצר עם ההנפקה של ריטיילורס והוא מתכוון להנפיק את זרוע האינטרנט של הקבוצה טרמינל X לפי שווי חברה של 800 מיליון שקל. כאן המקום לציין שטרמינל X היא חברה מעניינת בפני עצמה בשל סטנדרטים של שירות ומשלוחים שלא היו מקובלים עד אליה בישראל, מה שהפך את החברה שאינה מצטיינת במחירים נוחים, לאחת מקמעונאיות האינטרנט המובילות בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה