השוק

ויזל מכה שוב: הנפקת ריטיילורס שוברת שיאים, ה-BOOK התמלא תוך שעה

גורמים המקורבים להנפקה מוסרים כי ה-Book נפתח ב-15:30 ותוך שעה הוא התמלא במשקיעים ישראלים' אך החתמים לא סוגרים את הבוק כדי להמתין לזרים ולנסות להגדיל את היקף הגיוס
ניצן כהן |  2
הראל ויזל פוקס (צילום דימה טליאנסקי)
כזאת הנפקה עוד לא הייתה לנו. ה-Book בהנפקת ריטיילורס נפתח בשעה 15:30 כדי להתאים את לוחות הזמנים לשעות המסחר בארה"ב, אולם תוך שעה התמלא ה-Book במשקיעים ישראלים כך שניתן כבר עכשיו לסגור את ההנפקה עם הסכום המבוקש.
גורמים המעורים בפרטי העסקה מסרו ל-Ice כי בשל העובדה כי פוקס התחייבה למשקיעים הזרים שתינתן להם הקצאה מכובדת, החתמים לא סוגרים את ההנפקה כבר עכשיו וימתינו עד יום שני ואך יקבעו את הפרייסינג הסופי.
יחד עם זאת, בשלב זה השווי של ריטיילורס עומד קרוב מאוד למחיר המקסימום שקובע שווי חברה של 1.8 מיליארד שקל והיקף הגיוס יהיה ברף העליון שנקבע קודם לכן על 500 מיליון שקל. גורמים המעורים בפרטי ההנפקה מסרו ל-Ice כי אם ההתנפלות שמשתקפת בשעה האחרונה תקבל ביטוי גם בקרב המשקיעים הזרים, הרי שקיימת אפשרות שהיקף ההנפקה יגדל.
ההנפקה של ריטיילורס מתבצעת בדרך של הצעה לא אחידה כשהמחיר המקסימלי עומד על חבילה של 100 מניות במחיר של 5,250 שקל, כלומר במחיר מניה של 52.5 שקל, מה שמשקף לריטיילורס שווי חברה לפני הכסף של 1.81 מיליארד שקל.
ריטיילורס היא רשת קמעונאות אופנת ספורט שבבעלות פוקס. לחברה יש כיום 91 חנויות מתוכן 23 חנויות קונספט של נייקי 62 חנויות פוט לוקר ו-6 חנויות דרים ספורט. בנוסף מפעילה החברה 9 חנויות נייקי בקנדה, 9 חנויות נייקי באירופה ו-7 חנויות פוט לוקר באירופה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ויזל
    אור 05/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    והבכין הזה קיבל כסף מהמדינה כאשר אמר שהעסק שלו קורס שקרן שיחזיר למדינה את הכסף שלקח
    סגור
  • גבי גבר גבר
    בני 1 05/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כן הרבה כבוד
    סגור