השוק

דירוג קרנות ההשתלמות לחודש מאי: מי עשתה את התשואה הטובה ביותר?

קרנות ההשתלמות הן אחד מאפיקי ההשקעה הפופולריים בישראל; הן מעניקות הטבת מס מפליגה והמעסיק משתתף בהפקדה השוטפת, אז לא פלא שכל עובד שכיר מעוניין להשקיע באפיק הזה
ניצן כהן |  2
בתי השקעות (צילום ice)
קרנות ההשתלמות הן אחד מאפיקי ההשקעה הפופולריים בישראל. הן מעניקות הטבת מס מפליגה הן בשלב ההפקדה והן בפדיון בדרך של פטור ממס רווחי הון. המעסיקים אף ממשתתפים בהפקדה השוטפת שעל פי רוב מחולקת 25% מפקיד העובד ו-75% המעביד, אז לא צריך להתפלא שמרבית העובדים השכירים בישראל מעוניינים להשקיע באפיק הזה.
מאחר ומדובר באפיק השקעה פופולרי במיוחד הרי שיש חשיבות לבחון את התשואות שקרנות ההשתלמות מניבות. בעיקרון החלוקה של מנהלי קרנות ההשתלמות היא בין חברות הביטוח לבתי ההשקעות הפרטיים ובדרך כלל האחרונים הניבו תשואות טובות יותר, אבל הנה מתחיל לו מהפך וחברות הביטוח מתחילות לתפוס את ההובלה.
קרן ההשתלמות הטובה ביותר בחודש מאי הייתה הקרן של חברת הביטוח הראל שהניבה במאי תשואה חיובית של 1.65% כשמתחילת השנה הקרן הניבה תשואה חיובית של 6.9%. הקרן השניה הייתה הקרן של חברת הביטוח כלל שהניבה תשואה חיובית של 1.62% כשמתחילת השנה הניבה הקרן 8.31%.
 
במקום השלישי נמצאת קרן ההשתלמות של חברת הביטוח מגדל עם תשואה חיובית של 1.55% ולאחריה קרן ההשתלמות של איילון עם תשואה חיובית של 1.48%. קרן ההשתלמות של פסגות שעוברת בימים האלה לניהול של אלטשולר שחם הגיע למקום החמישי עם תשואה חיובית של 1.45% כשמתחילת השנה הניבה הקרן תשואה חיובית של 7.4%.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה עם דש ? (ל"ת)
    קובי 06/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    טעות בכתבה
    שוק ההון 06/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לרוב ההפקדות מחולקות כך שהעובד מפקיד 25% והמעסיק 75%
    סגור