מדדים ומחקרים

דירוג קרנות ההשתלמות לחודש אפריל: אלה הקרנות הטובות ביותר

אפריל היה חודש טוב בשווקים הפיננסיים, הריבית הנמוכה ממשיכה להביא להטיית כסף לשוק ההון והיציאה מהסגר האחרון של משבר הקורונה החזירה שורה של מניות כבדות לשורה הראשונה של העליות
ניצן כהן |  1
צילום pixbay edit ice
חודש אפריל היה חודש טוב בשווקים הפיננסים, הציבור שהשתחרר מהסגר האחרון של משבר הקורונה הסתער על הקניונים, המסעדות והבארים והחזיר שורה ארוכה של מניות שנזנחו במשבר הקורונה, לקדמת הבמה.
תנאי הרקע של הכלכלה העולמית ממשיכים להיות טובים. שיעור האבטלה שהרקיע שחקים בתקופת הקורונה מתכנס וחוזר למשפרים נורמליים, הצריכה הפרטית של אנשים שהיו ספונים בבתים חוזרת לרמות שהכרנו קודם ובאופן מפתיע, האינפלציה לא מרימה ראש.
 
קרנות ההשתלמות הן אפיק ההשקעה הפופולרי בישראל. הטבות המס עושות את שלהן כמו גם ההשתתפות של המעסיק בהפקדות השוטפות תורמות לבחירה הזו של הציבור.
בתוך אפיק קרנות ההשתלמות, המסלול הפופולרי הוא המסלול הכללי. המסלול הזה מורכב בחלקו ממניות בישראל, מניות בחו"ל ואגרות חוב מסוגים שונים, אלה נתפסים על ידי הציבור כהשקעה שמאזנת בין הסיכון לסיכוי ולכן היקפי ההפקדות במסלול הכללי הן גבוהות דרמטית מהאפיקים האחרים.
קרן ההשתלמות במסלול הכללי שהייתה הטובה ביותר בחודש אפריל היא הקרן של בית ההשקעות מיטב דש, הקרן הזו השיגה תשואה של 2.25% בחודש אפריל כשמתחילת השנה הניבה הקרן תשואה של 6.35%.
הקרן השני הייתה הקרן אנליסט שהניבה תשואה חיובית של 2.24% ומתחילת השנה הניבה תשואה חיובית של 6.81%. אלטשולר שחם הגיע למקום השלישי עם תשואה חיובית של 2.2% בחודש אפריל כשמתחילת השנה הניבה הקרן הזו תשואה חיובית של 5.66%.
במקומות הרביעי והחמישי נמצאות קרנות ההשתלמות של הלמן אלדובי ובית ההשקעות מור שהניבו תשואה חיובית של 2.13% ו-2.04% בהתאמה ומתחילת השנה הניבו תשואה חיובית של 5.48% ו-6.14% בהתאמה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רוב הציבור צריך להיות במסלול מניות, אז איך הוא לא מוזכר
    מושון 05/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ?!
    סגור