השוק

אילון מאסק חבט בביטקוין, והדוג'קוין מזנק ברגע האחרון

מייסד טסלה ואחד האנשים העשירים בעולם, יוצא נגד שני המטבעות הדיגיטליים החזקים: הביטקוין והאת'ריום, ומגבה שוב את הדוג'קוין שניצל בזכותו ברגע האחרון מהתרסקות, האם שוק הקריפטו שוב יחטוף בגלל הציוצים של אילון מאסק?
מערכת ice | 
אילון מאסק דוגקוין (צילום ויקיפדיה עריכה אייס)
מייסד טסלה, אילון מאסק, שכבר הוכיח בעבר כי הוא הצייצן המשפיע ביותר בעולם על מטבעות הקריפטו, מנסה אולי שוב את מזלו כדי לטלטל את השוק, וזונח לחלוטין את מטבע הביטקוין שפעם היה מהאחראיים העיקריים לזינוקו וחוזר שוב לגבות את מטבע הדוג'קוין.
מאסק הגיב בטוויטר לאחד מהמשקיעים של הדוג'קוין, היוטיובר מאט וואלאס, שצייץ כי עדכון למטבע הקריפטו הקטן הולך להגיע - וזה הולך למצב את הדוג'קוין "בצורה מושלמת כדי להפוך לאחד המטבעות הנפוצים ביותר בעולם".
וואלס עצמו, נזכיר, אמנם ידוע כאחד התומכים הנלהבים בדוג'קוין, אבל הוא עצמו יצר מטבע קריפטו חדש בשם "Tiger King" שזינק בשבוע האחרון ב-1,000% על חשבון הדוג'קוין שחווה ירידה של 20% באותה תקופה. המטבע קרוי על שם הסדרה בנטפליקס - "חיות רעות" שחיברה בין גידול חתולים גדולים כחיות מחמד בגני חיות ובין העולם התחתון, וזכתה לתהודה רבה.
מייסד טסלה השיב לציוץ של מאסק וחיזק אותו ואף יצא נגד שני המטעות הדיגיטליים הגדולים והחזקים בעולם: הביטקוין והאת'ריום. לדבריו, שני המטבעות באופן בו הם בנויים מיצרים שיעור עסקה איטי ועלות העסקה תהיה גבוהה, וזאת אל מול הדוג'קוין שיכול למזער את עלות העסקה. בקיצור: עם הדוג'קוין ניתן יהיה לבצע תשלומים מהירים יותר בעלויות נמוכות יותר, לדברי מאסק.

נזכיר, שאמנם אילון מאסק תומך במטבע הקריפטו הקטן הדוג'קוין, ואף הקדיש לו לא מעט ציוצים, אבל ברגע האמת בהופעה בלייב בסאטרדיי נייט לייב הוא רמז שהמטבע הוא תרמית - דבר שגרם למטבע לצלול. כך או כך, מטבע הדוג'קוין שכבר הגיע בשעות האחרונות לשער של פחות מ-20 סנט, זינק לאחר הציוץ של מאסק עד לכמעט 23 סנט.
בשעה זו נסחר המטבע סביב שער של 21.6 סנט, וזאת אל מול מטבע הביטקוין שלא התרגש יותר מדי ממייסד טסלה ונסחר ביציבות בשער של 32,784 דולר, כמו גם האת'ריום שנסחר בשעה זו בשער של 2,083 דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה