השוק

הדוג'קוין התרסק בזמן המופע של מאסק, מה היה שם?

בלב הפריים טיים האמריקאי התארח האיש השני העשיר בעולם והנחה את תוכנית הבידור סאטרדיי נייט לייב. מה קרה למטבע הקריפטו דוג'קוין בעקבות השידור ומה חשף מאסק בתחילת דבריו?
מערכת ice |  1
אילון מאסק דוגקוין (צילום ויקיפדיה עריכה אייס)
אילון מאסק, האיש השני העשיר בעולם ומנכ"ל טסלה התארח הלילה בתוכנית הקומית סאטרדיי נייט לייב הפופולארית. מאסק שימש כמנחה התוכנית, לפי הנוהל הקבוע לפיו בכל תוכנית מתארח ידוען אחר שמנחה אותה אך העובדה החריגה בבחירתו של מאסק היא שאינו מגיע מעולם הבידור. בפתח דבריו בתוכנית חשף מאסק כי יש לו אספרגר ואמר, "זה כבוד להתארח פה, באמת. מתישהו אחרי שאגיד משהו אני אצטרך לומר "התכוונתי לזה" כדי שאנשים יחשבו שבכל זאת התכוונתי לזה בגלל שלא תמיד יש לי הרבה מודעות לאיך אני מדבר, מה שנהדר לקומדיה.
למעשה אני עושה היסטוריה הלילה כאדם הראשון עם אספרגר שמתארח ב-snl או לפחות הראשון להודות בכך. אז אני לא אצור הרבה קשר עין עם הקאסט הלילה, אבל אל תדאגו אני בטוב, אני די טוב בלנהל חיקויים של אנשים".

"תחילה ארצה לשתף אותכם בחזון שלי לעתיד. אני מאמין בעתיד של אנרגיה מתחדשת. אני מאמין שאנשים צריכים להפוך למולטי פלאנטים בציוויליזציה בחלל. זאת נשמעת מטרה מרגשת, לא?. אבל אני בכל זאת כותה דברים כמו : 69 ימין אחרי ה4/20 שוב, חה חה, לא יודע למה חשבתי שזה מצחיק לכתוב את החה חה בסוף".
לאור הופעתו של מאסק נזכיר כי אתמול דיווחנו כי הדוג'קוין עשה בשבוע שעבר צמיחה במחיר שלו. העלייה הייתה בשיעור של 77.16% מעל לערכו בשבוע שעבר למחיר של כ-65 סנט והשבוע, הדוג'קוין כבר נשק ל-70 סנט מחיר שיא.
הצפי לקראת הופעתו של מאסק בתוכנית הייתה נסיקה של המטבע, אך הבוקר הדוג'קיון התרסק קשות והגיע ל-0.48 סנט. נכון לכתיבת שורות אלו החל הקריפטו לטפס חזרה והוא עומד על 0.56 סנט, עדיין רחוק מהישגיו בשבוע שעבר ומנסיקתו אתמול בערב. 
אחת הסיבות המרכזיות לכך היא הזכרתו השלילית של מטבע הקריפטו, כאשר מייסד טסלה עצמו צוחק על כך ומשיב למנחה מייקל צ'ה לשאלה מה זה באמת דוג'קוין, ומאסק ענה שזה מטבע שניתן להחליפו עבור כסף אמיתי, ואז המנחה עונה לו: "אז זו בעצם תרמית!" ומאסק משיב בחיוב למחיאות הכפיים של הקהל.
מדובר באכזבה גדולה למשקיעי המטבע שציפו לנסיקה משמעותית שלו. במהלך המופע התבדחה אימו של מאסק שנכחה בצילומים ואמרה, "אני מתרגשת מהמתנה ליום האם אני רק מקווה שזה לא דוג'קוין". למרות הזכרת המטבע בתוכנית כאמור לא התרחשה בעלייה המשמעותית שצפו אתמול.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עריכה (ל"ת)
    ו 05/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור