השוק

הלבנת הון בשווי מאות מיליוני דולרים בקריפטו נתפסה בבריטניה

בלשים בריטים תפסו הלבנת הון בשווי של 249 מיליון דולר שנעשו באמצעות מטבעות קריפטו. מדובר בסכום הגבוה ביותר שנתפס בממלכה הבריטית כתוצאה משימוש במטבעות קריפטו כדרך להלבנה
מערכת ice | 
מטבעות הקריפטו בלונדון (צילום pixbay edit ice)
משטרת לונדון הודיעה היום (שלישי) כי תפסה הלבנת הון שנעשתה באמצעות מטבעות קריפטו בשווי 249 מיליון דולר. התפיסה נעשתה לאחר שביום שבת האחרון התקבל מידע מודיעיני הנוגע להעברת נכסים פליליים. 
בהודעה נמסר כי מדובר בהלבנת ההון בעלת כמות ההמרות למטבעות קריפטו הגדולה ביותר שנתפסה אי פעם בממלכה. בנוסף משטרת לונדון מאמינה כי מדובר באחת מתפיסות ההונאה באמצעות מטבעות קריפטוגרפים מהגדולות בעולם. התפיסה מגיעה בסך הכל חודש לאחר שמשטרת לונדון תפסה הלבנת הון בשווי 160 מיליון דולר שנעשתה באמצעות מטבעות קריפטו ונחשבה עד היום לתפיסה הגדולה ביותר.
סגן עוזר מפקד המשטרה הבריטית בלונדון, גרהם מקנולטי, התייחס בהודעה לעיתונות לתופעה וציין כי כל התפתחות טכנולוגית בסופו של דבר מגיעה לשימוש על ידי גורמים פליליים "בעוד שמזומנים עדיין נותרים מלכים במילה הפלילית, עם התפתחות פלטפורמות דיגיטליות אנו רואים יותר ויותר פושעים מאורגנים המשתמשים במטבעות קריפטוגרפיים בכדי להלבין את כספם המלוכלך".
"בעוד שלפני כמה שנים זו הייתה שטח לא מסודר למדי, יש לנו כיום קצינים ויחידות מומחים בעלי הכשרה גבוהה שעובדים קשה במרחב הזה כדי להישאר צעד אחד לפני מי שמשתמשים בו לשם רווח בלתי חוקי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה