השוק

עוד רשת מצטרפת לתמיכה בבן אנד ג'ריס ישראל ותקדם את המותג

אחרי רמי לוי גם טיב טעם מצטרפת לתמיכה בזכיין הישראלי ועובדיו ותקדם את מותג הגלידות באמצעות פרסום באתר האון ליין שלהם ובאמצעות מבצעים
מערכת ice |  9
טיב טעם מודיעין (צילום יחצ)
סערת בן אנד ג'ריס מסרבת לרדת מהכותרות. כזכור, בעקבות הודעה של בן אנד ג'ריס העולמית כי לא תמכור את מוצריה ביהודה ושומרון, החלו קריאות להחרמת הגלידה. בן אנד ג'ריס ישראל יצאה בהסברה כי החלטת החברה העולמית אינה קשורה אליהם וטענה כי חרם יביא לפגיעה במאות עובדים ישראלים. 
אחרי הדברים החלו להגיע גם קריאות תמיכה במטרה לחזק את היצרן הישראלי כשאחת מרכזית הגיעה מרמי לוי שאמר הבוקר אצל גולן יוכפז וענת דוידוב ברדיו 103 FM, כי הוא רוצה לחזק את היצרן בארץ וקרא לו לייצר את אותה גלידה עם מותג פרטי. כעת גם רשת טיב טעם קוראת לתמיכה רשמית ביצרן הישראלי.
הרשת יצאה בהודעת תמיכה ביצרן הישראלי ועובדיו ואומרת שתקדם את מותג הגלידות באמצעות פרסום באתר האון ליין שלהם ובאמצעות מבצעים. מנכ"ל ובעלי קבוצת טיב טעם, חגי שלום,  אף קרא לישראלים לא להחרים את גלידות בן אנד ג'ריס ואומר כי "יש כאן תעשייה ישראלית גדולה עם זכיין, מפעל ועובדים לא צריך להחרים אותם בואו נחזק אותם, נעודד אותם".
כזכור, הדברים של שלום ורמי לוי מגיעים לאחר לא מעט קריאות לחרם על מותג הגלידות ואף תרגיל יח"צ של ענקית הגלידה הישראלית גולדה על גבי הצהרת בן אנד ג'ריס העולמית ומתקפה מצד בן אנד ג'ריס ישראל שטענה לפגיעה במאות עובדים ישראלים.
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    בנ&גריס
    לילי 07/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה ההגיון להגביר התמיכה בספק הישראלי, הרי זה יגביר ההכנסות של החברה האמריקאית שהחרימה את ישראל. לא ולא , לא קונה יותר הגלידה שלהם, לא נכנס יותר לטיב טעם ולא לרמי לוי, קדימה יוחננוף
    סגור
  • 7.
    ישראלית גאה
    שרון 07/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לרמי לוי טיב טעם ובורגנץ על הצעתם לעזור ולתמוך ל200 עובדים ישראלים שעובדים בחברה וגם לא ניתן לאף אחת להשים אותנו בפינה אנחנו מדינה עצמאית ולא צריכים אותם
    סגור
  • 6.
    תרגיל שיווקי של יוניליוור ובן אנד גריס
    בר 07/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני חושב שכל זה תרגיל שיווקי להגברת המכירות שדעכו
    סגור
  • 5.
    זה פיגור שכלי. אם בן & גריס נכנעה לbds
    גיל 07/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ...ויש קונצנזוס שצריך להענישם. אחרת הם מרוויחים פעמיים , גם יוצאים מנצחים ( למי בעצם איכפת , יש עוד גלידות בשטחים ) יותר מכירות - יותר רווחים לחברה האם. אז צריך פשוט להפסיק לשווק את הגלידה הזו בארץ. העובדים והמפעל... יעברו לעבוד תחת מעסיק אחר , כולה מפעל לגלידות שבאקלים הישראלי תהיה לו פרנסה.
    סגור
  • 4.
    תגמולים
    שון 07/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם היצרן הישראלי לא משלם תגמולים על קנית גלידות בארץ. מי הראוי לחשוף האם הוא משלם .
    סגור
  • 3.
    עכשיו לא
    גדי 07/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאשר הזבלים אויבי העם היהודי היצטרפו אנחנו מדירים את רגלנו ולא נקנה את המותג הזה אוכלי שרצים ושקצים ומחללי שבת לא יכולים להיות במישחק,יכולים כל הציניקנים חסרי חוליות ברקטום לצקצק אנחנו לא מיצטרפים,
    סגור
  • 2.
    יהודה
    משה רבנו 07/2021/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צריך להחרים את יצרן הגלידות "גולדה" ניסה לקדם מכירות על הגב של היצרן "בן & גרי חוצפנים ומגעילים. אני לא קניתי וגם לא אקנה "גולדה".
    סגור
  • 1.
    לקנות , לקנות בן את ג'רי תוצרת הארץ
    קובי בן עזרא 07/2021/21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לכל חובבי הגלידה , רכשו את תוצרת הארץ תמיד ,בואו נחזק את תוצרת הארץ בכל תחום . יש לעשות הכל על מנת להיות שעונים על תוצר המדינה ולא להיות תלויים בתוצרת חוץ או בזיכיון חוץ.
    סגור
  • לא בהכרח. אחרת תשלם 50 שח ל 2 כדורי גלידה
    גיל 07/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ... שהרי אין גבול לחזירות
    סגור