השוק

רמי שביט לא מוותר להראל ויזל: המניה בראלי של 40% ביומיים

מניית המשביר 365 מזנקת היום ביותר מ-20% עם מחזור גבוה יחסית בלי הודעה חריגה של החברה; בסך הכל המניה עלתה אתמול והיום ביותר מ-30%
ניצן כהן | 
רמי שביט, המשביר לצרכן (צילום מתוך אתר duns100, ויקיפדיה)
מה קורה אצל רמי שביט? מניית המשביר 365 עולה הבוקר (שני) ביותר מ-20% תוך שהמניה מרכזת מחזור גבוה יחסית לממוצע שלה. גם אתמול עלתה המניה בשיעורים דו-ספרתיים עם מחזור גבוה וזאת מבלי שהחברה דיווחה על משהו חריג.
גורמים בשוק ההון לא יודעים להסביר את המהלך במניה בתקופה האחרונה, ואם לא יתגלה משהו בהמשך שיחייב בדיקה של גורמי אכיפת החוק, הרי שנותר, כרגע לפחות לנתח את מצבה של המשביר בהתאם למה שידוע.
בשל העובדה שרמי שביט חזר אחרון למשחק הריטייל אחרי הסגר האחרון של חודש מרץ, נראה כי יש לו אוויר להדביק את הפער מול הראל ויזל ופוקס. אם נוסיף את הביקושים הצפויים לקראת החזרה לבית הספר ובום הקניות הגדול של החגים הרי שהמשביר בנקודה טובה ביחס למתחרות בבורסה. נזכיר כי היה חשש בקרב רשתות הריטייל כי וריאנט הדלתא יביא למגבלות תנועה והתקהלות כמו שראינו בשנה שעברה וזה יביא לפגיעה בהכנסות אולם ההצהרות של ראשי מערכת הבריאות וראש ממשלת האחדות, נפתלי בנט, כי אין בכוונת הממשלה, לפחות כרגע, לחזור למדיניות הסגרים הרי שמניות אלה צריכות לתקן.
לסיכום, המיצוב הטוב של רמי שביט בענף, וללא דברים שיתגלו בהמשך - אם יתגלו, הרי שמה שאנחנו רואים זה סגירת פערים בין רמי שביט להראל ויזל בשינויי הגודל המתבקשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה