השוק

הקרב על סמסונג: זו העיר שמציעה הטבות מס במיליארדים

ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית מעוניינת לבנות מפעל שבבים בטקסס בעלות של 17 מיליארד דולר, שייצר 1,800 מקומות עבודה חדשים. אוסטין או טיילור הן הערים שמוכנות לעשות הכל כדי שזה יקרה, מה הן מציעות בתמורה לבחירה בהן?
כפיר אדר | 
מטה סמסונג (צילום ויקיפדיה)
העיר טיילור, טקסס, אחד משני האתרים בארצות הברית בה שוקלת סמסונג לבנות מפעל שבבים בעלות של 17 מיליארד דולר, מתכננת להציע הנחות ארנונה נרחבות אם תיבחר על ידי ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית.
טיילור מתחרה עם אוסטין, טקסס, כדי להנחית את המפעל שצפוי ליצור כ-1,800 מקומות עבודה חדשים. סמסונג גם אמרה כי היא בוחנת אתרים פוטנציאליים אחרים באריזונה ובניו יורק. אתרים פוטנציאליים אחרים טרם חשפו את הטבות המס המתוכננות.
מהצעת החלטה שפורסמה באתר העיר עולה כי עבור הקרקע שסמסונג תשתמש בה, היא תציע מענק השווה ל-92.5% מארנונה משוערת למשך 10 שנים, 90% ל-10 השנים הבאות ולאחר מכן 85% בתקופה הקרובה, 10 שנים לאחר מכן.
סעיפים נוספים כוללים ויתור על 92.5% מהנכס החדש שנבנה באתר במשך 10 שנים והחזר עלויות סקירת הפיתוח. ההחלטה המוצעת תעלה לדיון ביום רביעי על ידי מועצת העיר טיילור ונציבי מחוז וויליאמסון.
טיילור ממוקמת כ-40 קילומטרים מאוסטין, אך היא גדולה ממנה בהרבה. סמסונג רכשה בשנה שעברה יותר מ -250 דונם באוסטין, וזה בנוסף ל -350 דונם שבבעלותה הכוללים גם את מפעל השבבים היחיד שלה בארה"ב. אם סמסונג תבחר בטיילור, היא מתכננת לפרוץ דרך ברבעון הראשון של השנה הבאה עם ייצור שיתחיל עד סוף 2024.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה