השוק

ישראכרט נכנסת לפעילות ליסינג למוצרי צריכה לבית

הפעילות תתבצע באמצעות חברה ייעודית שתוקם על ידי החברה; מצד הלקוח, הרכישה לא תתפוס מקום במסגרת האשראי של החברה; ישראכרט תחזיק כ-20% מהחברה הייעודית עם אופציה להגדיל את ההחזקה לכמעט 50%
ניצן כהן |  1
תמר יסעור (צילום יחצ, Pixabay)
התחרות ההולכת וגוברת בתחום כרטיסי האשראי והאשראי הצרכני מחייבות את חברות האשראי להקים פעילויות יצירתיות. ישראכרט הודיעה היום על כניסה לפעילות הליסינג למוצרי צריכה לבית. כך למשל יוכל לקוח לרכוש מקרר בתשלום חודשי קבוע מבלי שזה יתפוס לו מסגרת אשראי ולאחר פרק זמן מסוים, הוא יוכל להחליף את המקרר במקרר חדש.
הפעילות החדשה של ישראכרט תתבצע באמצעות חברה ייעודית שהיא תחזיק בה בשלב הראשון 19.9% אולם תוכל להגדיל את החזקותיה ל-49.9%.
המיזם יספק One Stop Shop עבור הלקוחות בנושאי שירות, אחריות וביטוחים למכשירים, ויפעל כגורם מקשר בין הלקוחות לבין הקמעונאיים והיבואנים. שותפתה של ישראכרט להשקת המיזם היא קבוצת יזמים מוכרים מתחומי האשראי הצרכני בישראל.
ישראכרט תעמיד בכפוף לתנאים מסוימים מימון לצורך העמדת האשראי הצרכני, וכן תשתתף במימון דרישות ההון העצמי הרגולטורי הנדרשות והלוואת בעלים לצורך התפעול השוטף.
בשלב ראשון בכוונת ישראכרט להפעיל את הפעילות החדשה במספר מצומצם של נקודות מכירה נבחרות, לצד אתרי מכירות באינטרנט. המיזם החדש כפוף לקבלת רישיון של נותן שירותי אשראי מורחב מרשות שוק ההון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חחחח
    נירו הרומני 09/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שטויות בפיתה......ממש משעמם למנכלים ומנהלים..מנסים להמציא את הגלגל.אין כבר מה להמציא..אין ....
    סגור