השוק

עליבאבא תחזור לכותרות? ג'ק מא נצפה בהונג קונג

ג'ק מא שהוריד באופן משמעותי את הופעותיו הציבוריות וניסה לשמור על פרופיל נמוך לאחר שהרגולטורים הסינים עמדו לסגור את ההנפקה המתוכננת של 35 מיליארד דולר של חברת הפינטק שלו, Ant Group, נצפה במדינה השכנה שם נפגש עם מקורבים עסקיים
מערכת ice | 
ג'ק מא, עלי אקספרס (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, freepik)
אחרי חודשים של מסתורין, מייסד עליבאבא ג'ק מא, נפגש בימים האחרונים עם מקורבים עסקים בהונג קונג, כך דיווחה רויטרס, מהלך שמגיע בזמן שהמיליארדר הסיני שומר במידה רבה על חשאיות בנוגע לצעדיו מאז הרגולציה שהפעילה הממשלה בסין, עם התקפה על האימפריה העסקית שלו בשנה שעברה.
מא נמצא בהונג קונג - שם רשומה אליבאבא כחברה מסחרית ולראשונה מאז אוקטובר האחרון פגש מקורבים עסקיים במהלך ארוחות ערב שקיים בשבוע שעבר, כך דיווחה רויטרס וציינה כי מדובר באנשי עסקים חסויים. מא שומר על פרופיל ציבורי נמוך מאז שהכעיס את הרשויות בבייג'ין בשנה שעברה על ידי ביקורת שמתח על הרגולטורים הפיננסיים בסין בנאום שנשא בשנחאי.
לפני ביקורו בהונג קונג, מא ערך מספר מוגבל של הופעות פומביות בסין, כולל שיחת וידאו עם מורים בסין בינואר וביקור בקמפוס האנגג'ואו של עליבאבא במאי. 41 מיליארד דולר. זהו השווי הנקי המוערך הנוכחי של מא על פי פורבס. הוא הגיע לראש רשימת העשירים בסין של פורבס לשנת 2020 ודורג במקום ה-17 ברשימת המיליארדרים העולמית לשנת 2020.
כזכור, מא נעלם לזמן קצר מעיני הציבור לאחר שהרגולטורים הסינים עמדו לסגור את ההנפקה המתוכננת של 35 מיליארד דולר של חברת הפינטק שלו, Ant Group. לאחר מכן החמירה בייג'ין את תקנות הפינטק ומיקרה את ענקית המסחר האלקטרוני של מא, אליבאבא, בעזרת בדיקה של הגבלים עסקיים. בדצמבר הוחלף מא כשופט בתוכנית הטלוויזיה גיבורי העסקים של אפריקה - פרויקט שממומן על ידי המיליארדר הסיני עצמו - מה שהוביל להשערות רציניות ושמועות סביב מקום הימצאו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה