השוק

מאסק חוטף אש מהנסיך ויליאם: "שישקיע בעולם, לא בחלל"

הנסיך ויליאם שידוע בפעילותו סביב איכות הסביבה, תקף את האנשים העשירים בעולם, אילון מאס' וג'ף בזוס, על המירוץ לחלל: "שיעבדו בניסיון לתקן את הפלנטה שלנו ולא למצוא את המקום הבא לחיות בו בחלל"
מערכת ice |  3
הנסיך ויליאם אילון מאסק (צילום אינסטגרם)
אילון מאסק וג'ף בזוס הקפיצו את עולם התיירות לחלל עם התחרות ביניהם, אבל יש מי שמותח ביקורת על האנשים העשירים בעולם, והפעם: הנסיך ויליאם מבית המלוכה הבריטי: "שישקיעו יותר כסף בכדור הארץ".
הדוכס מקייברידג' ידוע בתמיכתו לאיכות הסביבה ורצונו שהדורות הבאים לא יצטרכו לדאוג לתיקון כדור הארץ ואף אמר כי זה יהיה אסון מוחלט אם בנו, הנסיך ג'ורג' ידבר על הצלת כדור הארץ בעוד 30 שנה.
ויליאם אמר את הדברים בריאיון שנתן ל-BBC כאשר התייחס לזינוק בטיסות לחלל והשיח סביבן, כאשר רמז גם על האיש העשיר בעולם, אילון מאסק, שחלק מהמחקר שהוא מממן טמון בחיפוש אחר מושב אחר לבני האדם חוץ מכדור הארץ, בדגש על מאדים: אנחנו צריכים את המוחות הגדולים בעולם שיעבדו בניסיון לתקן את הפלנטה שלנו ולא למצוא את המקום הבא לחיות בו". לשאלה אם הוא עצמו ינסה את הטיסה לחלל, השיב הנסיך בשלילה ואמר שאין לו שום עניין בכך.
בנוסף, הביע השני לכס המלכות את דאגתו מהזיהום האפשרי שנובע מהטיסות לחלל וכמות הפחמן: "קיימת שאלה מהותית בנוגע למה שנשלם על הפחמן המאפשר את הטיסות לחלל", והביע חשש מפני ההשפעה הסביבתית על כך.
דבריו של ויליאם מגיעים לאחר טיסה נוספת של מייסד אמזון ג'ף בזוס לחלל, והפעם עם השחקן בן ה-90 ויליאם שאטנר -  האדם המבוגר ביותר שהגיע לחלל.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    קוהינור
    דובברמן 10/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא ישקיע בעולם מיד אחרי בית המלוכה הבריטי ...
    סגור
  • 2.
    אין גבול לחוצפה ועוד מ "נסיך "
    אחד 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בונה חברה מהכסף הפרטי שלו לטובת כלל האנושות ובא נסיך מבית מלוכה ששרד ובזז חצי עולם ומנסה לחנך אותו
    סגור
  • 1.
    העולם התפתח בזכות סקרנות ואנשים כמו מאסק
    אייל 577 10/2021/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    התרומה של מאסק ואחרים שכמותו לעולם היא אדירה.. בזמן שתקציבי עתק מממנים בתי מלוכה כשיש מיליוני עניים וחסרי בית.. חקר החלל פורץ דרך לאנושות גם בתחומים אחרים והוא בעל ערך רב גם לבעיות אקלים ולהבנה של המרחב..
    סגור