השוק

אפי נכסים בעסקת ענק בפולין, כמה דירות רכשה?

אפי נכסים מדווחת על עסקה משמעותית בתחום המגורים להשכרה בפולין: אפי אירופה חתמה על הסכם לרכישת פרויקט של מגורים להשכרה הכולל 371 דירות בוורשה, פולין, תמורת כ- 71.5 מיליון אירו, עד סוף שנת 2025 צפויה החברה להחזיק למעלה מ-3,000 דירות להשכרה, רובן באירופה בפולין וצ'כיה
כפיר אדר | 
אבי ברזילי מנכ"ל אפי נכסים (צילום תמר מצפי)
אפי נכסים, דיווחה היום (חמישי) כי חברת הבת אפי אירופה חתמה על הסכם עם חברה פולנית לרכישת פרויקט מגורים להשכרה הכולל 371 יח"ד בוורשה, פולין תמורת כ- 71.5 מיליון אירו. בנוסף לדירות, הפרויקט כולל כ-9,000 מ"ר של שטחי משרדים ומסחר ו-536 חניות תת קרקעיות.
אפי אירופה תעביר עם החתימה על ההסכם מקדמה של 30% מסכום התמורה, היתרה תשולם על פי אבני דרך בהתאם להתקדמות העבודות להקמת הנכסים. המוכרת תקים את הפרויקט ותעביר את הבעלות לאפי אירופה עם השלמת הבניה. החברה מעריכה כי, מסירת הדירות לאפי אירופה תתבצע במהלך תקופה של שנתיים עד שלוש שנים ממועד קבלת היתר הבניה.
תחום הדיור להשכרה מהווה מרכיב מרכזי באסטרטגיית הצמיחה של החברה. אפי אירופה מקימה כיום באירופה מאות דירות להשכרה אשר מצטרפות לפרויקט המגורים להשכרה בשותפות עם אפריקה מגורים אותו מקימות החברות בשהם, ישראל. יחד עם העסקה החדשה, החברה צפויה להחזיק למעלה מ-3,000 דירות להשכרה בשנת 2025.
אבי ברזילי, מנכ"ל אפי נכסים: "תחום המגורים להשכרה מהווה נדבך מרכזי באסטרטגיית הצמיחה של החברה ואנו שמחים על ההזדמנות להגדיל משמעותית את היקף הפרויקטים שבבעלותנו בתחום. אנו נמצאים כיום בתנופת בניה של מאות דירות ועד סוף 2025 אנו צפויים להחזיק בלמעלה מ- 3,000 יח"ד. פרויקט משמעותי זה, שמגדיל את צבר הדירות להשכרה שבבעלותנו באירופה ממצב את החברה כאחד השחקנים המשמעותיים בתחום ובכוונתנו להמשיך ולפעול לאיתור הזדמנויות נוספות בענף המגורים להשכרה, תחום המצוי במגמת צמיחה מהירה, ומאמינים שהיתרון והידע המקצועי שצברנו יתרמו לנו רבות."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה