השוק

אפי נכסים זינקה לרווח ענק, זה הדיבידנד שיחולק

אפי נכסים מדווחת על תוצאותיה לרבעון השלישי של שנת 2021: הרווח המיוחס לבעלים צמח בכ-80% לכ-291 מיליון שקל לעומת כ-162 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, החברה הכריזה על חלוקת דיבידנד בסך 50 מיליון שקל
מערכת ice | 
אבי ברזילי מנכ"ל אפי נכסים (צילום תמר מצפי)
חברת אפי נכסים, דיווחה היום (יום שלישי, 16 בנובמבר 2021) על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של שנת 2021. במוקד: הרווח המיוחס לבעלים הסתכם ברבעון השלישי של 2021 לכ-290.9 מיליון שקל לעומת כ-161.9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
הגידול ברווח נובע בין היתר מגידול בהכנסות מעליית ערך נדל"ן להשקעה ונדל"ן להשקעה בהקמה לאור הערכות השווי אשר נעשות מסורתית עם דוחות הרבעון השלישי. הרווח המיוחס לבעלים בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכם בכ-448.2 מיליוני שקל לעומת הפסד של 46.1 מיליוני שקל ברבעון המקביל אשתקד.
ההון העצמי המיוחס לבעלים של החברה הסתכם ביום 30 בספטמבר 2021 לכ-4.464 מיליארד שקל, לאור התוצאות החיוביות שהושגו, החברה הכריזה על חלוקת דיבידנד בסך 50 מיליון שקל לבעלי המניות.
אבי ברזילי, מנכ"ל החברה, הסביר: "אפי נכסים מציגה תוצאות טובות לרבעון השלישי של השנה אשר נהנה מהמשך השיפור המשמעותי בפרמטרים התפעוליים, בין היתר הודות להשלמת פיתוח ורכישת נכסים. במהלך הרבעון היינו עדים להתמתנות משמעותית בתחלואה במדינות הפעילות של החברה באירופה וכפועל יוצא בהסרת מרבית המגבלות וזאת, לאחר תקופה ארוכה של מגבלות חריפות וסגרים שנמשכה מסוף שנת 2020. שורת ההקלות יצרה חזרה לשגרה בפעילות העסקית ובעיקר בתחום המשרדים. לקראת סוף הרבעון הורגשה השפעתו של "הגל הרביעי" באירופה שהשפיע בעיקר על פעילות הקניונים ברומניה ובימים אלה נרשמת התמתנות בהתפשטות המגפה ברומניה יחד עם המשך העליה במדינות האחרות".
"קשה להעריך את ההתפתחויות סביב המגיפה ואנו מקווים כי, בתקופה הקרובה יקטנו השפעותיה והפעילות העסקית תחזור לסדרה. תחום המשרדים בישראל נמצא בתנופה והוא מתאפיין בתקופה זאת בביקושים ערים המלווים בעליות מחירים. בתחום הדיור להשכרה בארץ ובאירופה המשיכה החברה במאמציה להגדיל את הפורטפוליו שלה אשר עומד כיום על כ-3000 יח"ד בשלבי פיתוח שונים. החברה תמשיך בכיוון זה גם בתקופה הקרובה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה