השוק

דירוג מניות הביטוח: איזו חברה הפסידה לכם הכי הרבה?

חודש נובמבר היה חודש סביר בשווקים הפיננסים אבל המחצית השניה שלו התנהלה תחת הצל הכבד של האומיקרון; חברות הביטוח עברו חודש לא פשוט וכולן, כן כולן הפסידו כסף והשאלה היא מי הפסידה הכי מעט; הדירוג המלא
ניצן כהן | 
חברות ביטוח (צילום Pixabay, פזית עוז, מתוך אתר איילון, פייסבוק/יורם נוה, פלאש 90)
חודש נובמבר היה חודש סביר בשוק ההון. הוא התחיל באווירה חיובית אולם במחצית השניה הכל התהפך והמסחר התנהל תחת הצל הכבד של האומיקרון, הוריאנט החדש של הקורונה וזה טרף את הקלפים לשחקנים בשוק. מעבר לכך הדוחות של חברות הביטוח היו פחות טובים והצביעו באופן כללי על ירידה בעסקים בתחומי הליבה וזה פחות טוב.
 
דירוג חברות הביטוח לחודש נובמבר הוא דירוג של מי היה הכי פחות בעייתי ולמעשה הדירוג הזה מחולק בין חברות הביטוח שיש להן פעילות בשוק ההון, פנסיה, גמל וכן הלאה (שהפסידו הכי פחות) לבין חברות שהפעילות הזו עבורן מינורית (אם קיימת בכלל) והמניה נפגעה.
כאן כדאי לציין את חברת הביטוח מגדל, שממשיכה להיטלטל במלחמות בעל השליטה (שלמה אליהו) נגד שאר העולם שכולל את הנהלת החברה, המפקח על הביטוח והמשקיעים.
מניות הביטוח נובמבר סופי.jpg" />
למקום הראשון הגיעה חברת הביטוח כלל שביום ראשון יגיש איש העסקים אלפרד אקירוב בקשה לקבלת היתר שליטה קבוע בה. מניית כלל ביטוח איבדה בנובמבר 1.6% והיא נכנסת לתקופה של חוסר וודאות שלא עושה טוב לאף אחד. הפניקס הייתה החברה השניה בחודש נובמבר כשהפסידה 1.6%.
מנורה הגיעה למקום השלישי עם הפסדים של 2.3%, הראל עם הפסדים ש ל5.4%, ווישור עם הפסדים של 5.6%, מגדל עם הפסדים של 6%, איילון עם הפסדים של 7.9% ואיי.די.איי סוגרת את הרשימה עם הפסדים של 9.5%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה