השוק

טלטלה במיזם הסיבים של סלקום וחברת החשמל: זו העזיבה המפתיעה

אמיר לוי ישמש מנכ"ל בספרה שהיא מקרנות הגידור הגדולות בישראל; מיזם הסיבים של IBC היה אמור להוביל את מהפיכת פרישת הסיבים בישראל אולם נתקל בקשיים אינסופיים ונמצא בשלב רחוק מאוד מלהוביל את השוק
ניצן כהן |  1
סיבים אופטיים (צילום freepik)
אמיר לוי, מנכ"ל IBC אנלימיטד הודיע על כוונתו לסיים את תפקידו בחברה בחודשים הקרובים. לוי מצטרף כשותף ומנכ"ל בקרנות ספרה, מחברות קרנות הגידור המובילות בישראל. במסגרת תפקידו החדש לוי יוביל את הפיתוח העסקי בספרה ויהיה שותף בהקמת קרנות השקעה פרטיות חדשות.
אמיר לוי, מנכ"ל IBC אנלימיטד בשנתיים וחצי האחרונות הודיע לדירקטוריון החברה על כוונתו לסיים את תפקידו בחברה בחודשים הקרובים. לוי יצטרף כמנכ"ל ספרה, מחברות קרנות הגידור המובילות בישראל, ובמסגרת תפקידו גם יוביל הקמת קרנות השקעה פרטיות בתחומים חדשים.  
מיזם הסיבים ,IBC, היה אמור להוביל את התחרות בתחום האינטרנט המהיר על סיבים בישראל. למעשה התשתית הייתה אמורה להיפרש על תשתיות חברת החשמל ובכך לעקוף את המכשולים של השימוש בתשתיות של בזק והוט ולעשות את הפרישה לקלה יותר, מהירה יותר וככל הנראה גם מהירה יותר. אבל בין החלום למציאות עבר המיזם הרבה ונכון להיום אין לו את המשקל המשמעותי שהיה אמור להיות לו.
יחד עם זאת, המיזם בכל זאת מתקדם כשהחברה פרשה רשת סיבים אופטיים לכ-700 אלף משקי בית בישראל וצירפה את HOT לגרעין השליטה של החברה לצד סלקום וקרן תש"י. נזכיר כי לפני שנתיים מיזם הסיבים היה פרוש לכ-70 אלף בתי אב ועבר טלטלה משמעותית והביא את הפרישה שלו לרמה של 700 אלף וזה משמעותי.
בעלי המניות של IBC ביקשו להודות לאמיר על המהפכה שהוביל בחברה והביאו אותה להישגים מרשימים, פריסת רשת סיבים אופטיים מתקדמת לכ-700 אלף בתי אב ותחרות במונופול. אנו מודים לאמיר על מקצוענות ורצינות חסרת פשרות ומאחלים לו המשך הצלחה בתפקיד הבא.
לפני כניסתו לתפקיד מנכ"ל IBC כיהן אמיר לוי (52) כממונה על התקציבים במשרד האוצר, את שנת הצינון שלו הקדיש ללימודים בארה"ב באוניברסיטת הרווארד קנדי סקול כעמית מחקר בנושא תקציב המדינה. בין השנים 2006–2013 כיהן כמנכ"ל שיכון ובינוי אנרגיה מתחדשת מקבוצת שיכון ובינוי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מישהו עשה הגהה לכתבה הזו? (ל"ת)
    גיא 12/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור