השוק

חברת הסייבר הישראלית בגיוס ענק לפי שווי של מיליארד דולר

Pentera מגייסת 150 מיליון דולר לפי שווי של מיליארד דולר. סבב הגיוס הנוכחי הופך את פנטרה לבעלת השווי הגבוה ביותר בתחום בדיקות הסייבר האוטומטיות; ההכנסות השנתיות של החברה זינקו פי 6 בשנתיים האחרונות
מערכת ice | 
מתקפת סייבר על ישראל (צילום unsplash ,freepik, pixabay)
הסטארט-אפ הישראלי Pentera, שפיתח פלטפורמה להערכת סיכונים וחשיפות בהגנות סייבר על-ידי אוטומציה של בדיקות חדירות בארגונים, מכריז על השלמת סבב גיוס שלישי (Round C) בסך 150 מיליון דולר, לפי הערכת שווי של מיליארד דולר. 
קרן K1 Investment Management הובילה את סבב הגיוס, בו השתתפו גם הקרנות Insight Partners ו-Evolution Equity Partners. משקיעי החברה כוללים גם את הקרנות Awz Ventures ו-Blackstone. במהלך שלוש השנים האחרונות פנטרה גייסה סכום כולל של 190 מיליון דולר, וסבב הגיוס הנוכחי הופך את החברה לבעלת השווי הגבוה ביותר בעולם בתחום בדיקות האבטחה האוטומטיות (Automated Security Validations).
 
פנטרה הוקמה ב-2015 על ידי ד"ר אריק ליברזון, סמנכ"ל הטכנולוגיות, ואריק פיינגולד. בראש החברה עומד המנכ"ל אמיתי רצון. הטכנולוגיה של החברה משמשת למעלה מ-400 ארגונים ברחבי העולם, לרבות חמישה מתוך שבעת הבנקים הגדולים בישראל, עשרה משרדים ממשלתיים בארץ, וחברות מובילות כגון טבע, נטפים, ושופרסל. החברה מעסיקה כיום למעלה מ-150 עובדים במשרדיה בישראל, ארה"ב, אנגליה וגרמניה. 
פנטרה פיתחה פלטפורמת תוכנה לבדיקת חדירות אוטומטית של מערכות המידע הארגוניות, במטרה להעריך את מידת חסינותן בפני מתקפות סייבר, לאתר ליקויים ולחסום פרצות אבטחה. האלגוריתם של פנטרה מחקה את פעולותיו של האקר אנושי ומאתגר את אבטחת הרשת הארגונית, השרתים ומערכות המידע. הטכנולוגיה הייחודית אינה דורשת התקנה של "סוכנים" בכל נקודת קצה (agentless), עובדת בצורה בטוחה ומוטמעת ללא כל צורך בעצירת פעילות החברה. הדו"חות שמופקים בסוף התהליך מאפשרים לצוותי האבטחה של הארגון לתקן את הליקויים לפי רמת הסיכון האמיתית שלהם, באופן רציף, ומסייעים להנהלת החברה לוודא שהארגון מוגן מפני התקפות סייבר בצורה שוטפת. 
סבב הגיוס הנוכחי הושלם בעיצומה של תקופת צמיחה משמעותית עבור החברה, על רקע העליה במתקפות כופרה. פנטרה גייסה מאות לקוחות חדשים במהלך השנה האחרונה, כ- 100 מתוכם נוספו במהלך חודש דצמבר 2021, ושיעור ההכנסה השנתית של החברה זינק פי 6 בשנתיים האחרונות. על רקע הגיוס, פנטרה צפויה להרחיב את פעילות הפיתוח, השיווק והמכירות, בדרך להנפקה ציבורית. כמו כן, החברה מתכננת להכפיל את מספר העובדים עד סוף 2022.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה