השוק

המפלצת הכחולה של טראמפ: תוכנית השדרוג של הנשיא לשעבר

נשיא ארה"ב לשעבר מתכוון להרחיב משמעותית אתר נופש בבעלותו שנמצא במיאמי. כמה בתי יוקרה ייבנו וכמה מוערך שוויו הנקי?
מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום pixabay, pexels)
דונלד טראמפ מסרב לרדת מהכותרות, ואם לא בפוליטיקה עסקינן, הרי שיש סביבו לא מעט התרחשויות וחדשות בתחום הנדל"ן. על פי דיווח בבלומברג, נשיא ארה"ב לשעבר מתכוון להרחיב את אחד הנכסים הגדולים שבבעלותו - אתר הנופש שלו הממוקם במיאמי.
בהודעה מטעמו ציין הנשיא לשעבר בן ה-75, כי יגיש בקשה לבנות 2,300 בתי יוקרה וכן שטחי מסחר בשלב הראשון של הבנייה באתר הנופש שלו - טראמפ נשיונל דוראל, הסמוך למיאמי. עוד הוא הוסיף כי "הרגע הוציא מיליוני דולרים על המפלצת הכחולה" – הכינוי המוכר של מסלול הגולף באתר הנופש המדובר. כהרגלו, שמר טראמפ על פומפוזיות מוכרת ובהצהרה טען כי "זו אולי ההתפתחות המלהיבה ביותר במדינה".
הטראמפ נשיונל דוראל, אותו קנה טראמפ בשנת 2012 כשהאתר עמד למכירה לאחר פשיטת רגל, כולל ארבעה מגרשי גולף ומלון יוקרה. במשך שנים ארוכות נודע האתר כאחד הנכסים שהפיקו את ההכנסות הגדולות ביותר של התאגיד טראמפ אורגניזיישן, אבל הפגיעה הגדולה הגיעה, בדומה לעסקים רבים אחרים בתחום התיירות, בעקבות משבר הקורונה. עוד צוין כי לאתר הנופש יש הלוואות בסך מיליוני דולרים, להן ערב טראמפ עצמו.
 
דונלנד טראמפ כיהן כנשיא ארה"ב בין השנים 2017-2021. כאמור, הוא בעליו של ארגון טראמפ וכן ייסד חברה העוסקת בין השאר בבנייה, קזינו, בתי מלון ומתקני תרבות ברחבי תבל. בעבר היה גם כוכב ריאליטי מפורסם בזכות תוכנית המציאות "המתמחה" שהפיק והנחה בין השנים 2004-2015. על פי מדד המיליארדים של בלומברג, שוויו הנקי של טראמפ מוערך בכ-2.6 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה