השוק

למרות הטלטלה בשווקים, אפולו פאוור השלימה גיוס הון

אפולו פאוור גייסה הון באמצעות הנפקת זכויות כשכמעט כל הזכאים ניצלו את ההצעה; הגיוס התבצע בתנאי שוק לא פשוטים של ירידות חדות וחוסר וודאות; החברה מעוניינת להשתמש בכסף להקמת מפעל חדש לייצור יריעות סולאריות
ניצן כהן | 
אפולו פאוור (צילום אפולו פאוור)
אפולו פאוור היא אחת מחברות האנרגיה המתחדשת המעניינות בבורסה. החברה פיתחה יריעות שניתן לפרוש אותן ולקפל אותן, שמשמשות כקולטות אור שמש ממנו ניתן לייצר אנרגיה. הפיתוח של החברה מעניין בשל הוורסטיליות והגמישות שהוא מאפשר ואף זכה להתעניינות מצידה של סוכנות החלל האמריקאית - נאס"א.
בתנאי שוק לא פשוטים, השלימה אתמול החברה גיוס הון של 47 מיליון שקל באמצעות הנפקת זכויות. כמעט כל הניצעים בהנפקת הזכויות ניצלו את ההצעה ומימשו את הזכות שלהם שהזרימה בסופו של יום את הכסף לקופת החברה.

במסגרת ההנפקה מימשה בעלת השליטה בחברה, וסטאר אחזקות (50.18%), וישי מור ויוסף שבח מור, את מלוא הזכויות שהיו בידיהם בהיקף כספי של כ-24.7 מיליון שקל. כמו כן רכשו וסטאר ובעליה עוד זכויות במהלך המסחר בשוק והוסיפו כ- 2.5 מיליון שקל.
במסגרת ההנפקה הוקצו כתבי אופציה מסדרה חדשה הניתנים למימוש במהלך חצי שנה תמורת סכום נוסף של כ-24.7 מיליון שקל. 
מנכ"ל החברה עודד רוזנברג, וערן מימון המכהן כדירקטור ו-CTO מימשו זכויות בכ- 300 אלף שקל כל אחד. יום טוב סמיה, יו"ר החברה ואסתר וסטרייך סמנכ"לית הכספים ודירקטורית. מימשו את כל זכויותיהם בהנפקה (205 אלף שקל ו-224 אלף שקל בהתאמה).
מהחברה נמסר כי תמורת ההנפקה תשמש להאצת קצב הצמיחה של החברה, בין היתר במטרה לשרת גידול בפרויקטים בתחומי הסולאר הצף והמבנים, ולבצע השקעות הנלוות להקמת מפעל הייצור האוטומטי החדש ליריעות סולאריות המיועד לתחומים הנ"ל, כגון הצטיידות בחומרי גלם והרחבת מצבת כוח האדם.
עודד רוזנברג, מנכ"ל החברה מסר: "אנו מודים לכלל המשקיעים שהשתתפו בהנפקה על הבעת האמון בחברה וביכולותיה בימים אלה של אי וודאות בשווקים הפיננסים הגלובליים. הנפקה זו תסייע לנו להאיץ את קצב הצמיחה של החברה ולקדם את מימוש היעדים האגרסיביים שהצבנו לעצמנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה