השוק

נטפליקס מנסה שוב: זו סדרת הצעצועים שתהפוך ליקום קולנועי

החברה חתמה על חוזה עם אחת מיצרניות הצעצועים הגדולות בעולם כדי להפיק סרט חדש לפי סדרת צעצועים פופולארית מלפני 40 שנה
יאיר מור |  1
נטפליקס (צילום pixabay)
נטפליקס לא מפסיקה לנסות למצוא את הקלאסיקה הבאה שתמשוך אליה קהלים חדשים, לאחר הדו"ח המאכזב שלה לסיכום 2021 שגרם למניה לצנוח. במהלך השבת הודיעה ענקית הצעצועים מאטל כי חתמה על חוזה עם נטפליקס להפקה של סרט קולנוע מצולם המבוסס על מותג המדיה Masters of the Universe והדמות הראשית בו, He-Man.
הסרט הוא ניסיון שני של מאטל להפוך את סדרת הצעצועים המצליחה שיצאה לראשונה ב-1982 למותג קולנועי. ב-1983 החלה הסדרה להפיק סדרות מצוירות לפי הצעצועים, שהצליחה למדי, אך הניסיון הראשון להוציא סרט בסדרה, בשנת 1987, היה כישלון חרוץ.
 
עם זאת, הסדרות של המותג מצליחות למדי, ונטפליקס משדרת כרגע לא פחות משלוש כאלו: סדרה אחת על He-Man, בסגנון אנימציה ממוחשבת, סדרה שנייה על היקום המצויר כולו, בסגנון של אנימה יפני ועם סגל מדובבים מכובד הכולל בין היתר את שרה מישל גלר, וסדרה שלישית על גיבורת העל She-Ra, שנמצאת כבר בעונתה החמישית.
לפי הודעת החברות, הפרויקט ככל הנראה נרכש על ידי נטפליקס לאחר שסוני ויתרה עליו. הוא ייכתב על ידי האחים ני, יחד עם דייויד קלהאן, שכתב את "שאנג-צ'י ואגדת 10 הטבעות" ו"וונדרוומן: 1984" בכיכובה של גל גדות, והשחקן קייל אלן יככב בו בתפקיד הנסיך אדם (He-Man). ההפקה תתחיל בקיץ.
מדובר בחוזה השני שעליו מודיעה השבוע מאטל, יצרנית הצעצועים השישית בגודלה בעולם שווי השוק שלה מעל 7 מיליארד דולר: ביום חמישי היא הודיעה על שיתוף פעולה נוסף בסדרת שיתופי פעולה היסטוריים שלה עם דיסני, במסגרתו היא תייצר סדרות צעצועים חדשות המבוססות על נסיכות דיסני ו"לשבור את הקרח".
עבור נטפליקס, מדובר במותג נוסף שהיא מנסה להפוך ליקום קולנועי של ממש: בחודש שעבר נודע כי ענקית הסטרימינג חתמה על חוזה אסטרטגי להפיכת מותג הטלוויזיה "פאואר ריינג'רס" של חיים סבן לעולם שלם של סדרות וסרטים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בגלל הכתבה הזאת הלכתי לצפות בסרטון הפתיחה של התוכנית (ל"ת)
    צמרמורות 01/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור