השוק

פיצוץ תקשורתי: זו הקבוצה שזכתה בחוזים ברבע מיליארד שקל

קבוצת ברן חתמה על הסכם מסגרת לביצוע עבודות תקשורת בגרמניה בהיקף של כ- 150 מיליון שקל, ותוך חודש השלימה 3 חוזים בהיקף של כ- 250 מיליון שקל
מערכת ice | 
מגדל תקשורת (צילום Pixabay)
קבוצת ברן שמחה להודיע כי חברת הבת בגרמניה Baran Telcom  חתמה על שני הסכמי מסגרת נוספים עם חברת רכבות גרמנית, על פיהם תקבל Baran מעת לעת, הזמנות עבודה פרטניות לביצוע עבודות פריסת תשתיות תקשורת, כבלים אופטיים צמודי מסילת הרכבת בגרמניה. תוקפם של הסכמי המסגרת הינו מיום חתימתם ועד לתאריך ה-31 בדצמבר 2025. תנאי הסכמי המסגרת הם כמקובל בהסכמים מסוג זה.
עוד צוין כי החברה הגרמנית טרם העבירה לידי Baran Telcom Networks GmbH את תוכניות העבודה הפרטניות אולם להערכת החברה, התמורה הצפויה עבור העבודות הינה כ- 150 מיליון שקל לכל אורך תוקפם של הסכמי המסגרת והיא צפויה להתקבל בהתאם לקצב התקדמות העבודות.
לדברי איציק פרנק, מנכ"ל ברן: "ברן מצליחה להשתלב בהצלחה במדיניות ממשלת גרמניה המשקיעה מאמצים רבים בשיפור תשתיות התקשורת של המדינה ואנחנו ממוצבים היטב במדינה זו עם חברה בת שזוכה להכרה רחבה כמקצוענית, ותיקה ועם כל הקשרים והאישורים הנדרשים לפעול בגרמניה ומול חברות התקשורת המקומיות והגלובליות הפועלות במדינה זו ובאירופה."
קבוצת ברן הינה חברת הנדסה בינלאומית המעניקה פתרונות הנדסה לניהול ותכנון של תשתיות מבנים, תעשיה וטכנולוגיה הפועלת בישראל ובחו"ל. פעילות הליבה של הקבוצה הינם ניהול, תכנון והקמה של פרויקטים מורכבים  בתחומי התשתית, בנייה ותעשיה משולבי מערכות, אנרגיה, חקלאות ומים, בארץ ובחו"ל.
 
הקבוצה מציעה שירותי פרויקט משולבים מלאים, החל מבדיקת התכנות, תכנון ראשוני-קונספטואלי, תכנון מפורט, שירותי רכש, ניהול פרויקט ופיקוח על ביצועו, אירגון חבילות המימון, וכלה בביצוע מלא של פרויקטים קבוצת ברן הינה בעלת שליטה בחברות בנות וקשורות הפועלות בארץ ובחו"ל ואחראית עד היום על ביצוע של אלפי פרויקטים בארץ ובעולם קטנים וגדולים, מורכבים ופשוטים, עבור מאות לקוחות מרוצים במגוון רחב של ענפים. החברה מעסיקה כ-800 עובדים, כולל עובדי החברות בחו"ל.
פעילות הקבוצה מחולקת לשני מגזרים: ברן ישראל; וברן אינטרנשיונל .
ברן ישראל הינה הגוף המוביל בישראל בתחומה ומתמחה בניהול, תכנון וביצוע פרויקטים  בישראל בתעשיה התהליכית, בתחומי הבינוי והתשתיות האזרחיות והטלקום הכוללים, בין היתר, את ענפי הכימיה, ביוטכנולוגיה, מזון, טיפול במים, אקולוגיה ואנרגיה מתחדשת, כבישים, מסילות ברזל ומבנים ציבוריים, וכן בתחום תשתיות תקשורת קווית וסלולארית.
ברן אינטרנשיונל מבצעת עבודות ופרויקטים בתחום תשתיות התקשורת הקווית והסלולרית, תעשיה כבדה, תחומי האנרגיה, מים וחקלאות, ותשתיות אזרחיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה