השוק

מיטב דש רכשה יחידות של נאוויטס והפכה בעלת עניין

מיטב דש השלימה בימים האחרונים רכישה יחידות השתתפות של נאוויטס ועלתה להחזקה של 5.4%; אמנם מדובר ברכישה יחסית קטנה לבית ההשקעות אך מדובר באיתות שלו לעניין בנאוויטס
ניצן כהן | 
גדעון תדמור (צילום יחצ)
בית ההשקעות מיטב דש רכש בבורסה כמעט 600 אלף יחידות השתתפות של נאוויטס והפך לבעל עניין בשותפות. בסך הכל השקיע מיטב דש כמעט 11 מיליון שקל ברכישה ועלה להחזקה של 5.4% מהשותפת.
צריך לציין שאמנם מדובר ברכישה יחסית קטנה במונחים של מיטב דש אבל הכיוון הוא שמעניין כאן. במיטס דש מעוניינים להיחשף למחירי האנרגיה כשהנחת העבודה היא שמחירי הנפט והגז הטבעי ימשיכו להיות גבוהים גם השנה ולכן החשיפה לסקטור היא טבעית. הכיוון המעניין הנוסף הוא שהגדלת החשיפה מתבצעת בין היתר, על ידי חשיפה גדולה יותר לנאוויטס.
 
נאוויטס מחזיקה במספר אתרי קידוח נפט בים הצפוני. בימים האחרונים פרסמה השותפות שאוניית קידוח שערכה מספר בדיקות באחד הנכסים המשמעותיים שלה בים הצפוני הראתה כי הנחות העבודה של השותפות ביחס לכמויות הנפט היו נכונות ולכן ההפקה תתחיל עוד השנה.
נאוויטס נסחרת לפי שווי חברה של כ-1.9 מיליארד שקל שמשקף מכפיל הון של כ-2.7, מכפיל שנחשב לסביר ביחס לפוטנציאל שיש לקידוחים של השותפות. נאוויטס ניהנת גם משורה ארוכה ונוצצת של בעלי מניות מה שיקל עליה לגייס הון כשהיא תיצרטך. כך למשל בין בעלי המניות בשותפות ניתן למנות את גדעון תדמור (כמעט 12%) נוקד שמנוהלת על ידי רועי ורמוס (9%), הפניקס (6.1%) והיום מצטרף גם מיטב דש שמחזיק גם בכמות נכבדת מאגרות החוב של נאוויטס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה