השוק

אפל בדרך למהלך מטורף: האם החלה לתמוך בקנאביס?

ענקית הטכנולוגיה הצטרפה בחשאי לאמזון בקידום רפורמת הקנאביס המסחרית, כאשר בחנויות האפסטור, האפליקציות המטפלות במכירה ובמשלוח של קנאביס רפואי ופנאי בתחומי שיפוט חוקיים מותרות כעת
מערכת ice | 
קנאביס ואפל (צילום pixabay, pexels)
אחת החברות הגדולות והמכובדות בעולם שינתה בשקט את המדיניות שלה לטובת הקנאביס. החברה הזו היא אפל. כתוצאה מכך, היא הצטרפה לשורות אמזון כתאגיד עולמי הדוגל ברפורמה במדיניות שתפתח תעשיית קנאביס חוקית פדרלית בארצות הברית.
במשך שנים, חברות טכנולוגיה גדולות, כולל פייסבוק וגוגל, סירבו להכיר בחוקיות הקנאביס התעשייתי, שלא לדבר על החוקיות של מריחואנה רפואית או למטרות פנאי. לבסוף, אפל תחילה התעלמה מגמה זו, אך בחודש יוני, באפל קבעו כי אפליקציות המטפלות במכירה ובמשלוח של קנאביס רפואי ופנאי בתחומי שיפוט חוקיים מותרות כעת ב-App Store. זה היה ממש מתחת לרדאר.
 
בניגוד לכותרות הגדולות שראינו לאחרונה מאמזון, אובר, ליגת ה-NFL ועסקים מוסדיים מיינסטרים אחרים, המציגות גישה משתנה באופן חיובי לקנאביס, אפל לא הודיעה בגדול שזה קרה. עם זאת, השינוי הזה הגיע בזמן של שינוי בפרדיגמת הקנאביס עבור הבוחרים, קובעי המדיניות והאמריקאי הממוצע.
האותיות הקטנות של עדכון המדיניות של אפל קובעות כי אפליקציות המעורבות במכירת קנאביס הן בלעדיות לישויות משפטיות מורשות ודורשות בהחלט גידור גיאוגרפי בתוך תחום השיפוט המשפטי. הדבר דורש כמות עצומה של תאימות טכנולוגית ורגולטורית ודווקא המקום שבו חברת תוכנת פינטק כמו ארטיס יכולה להצטיין. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה