השוק

עסקת ענק בחניות: קבוצת הטכנולוגיה רכשה את המתקנים האוטומטיים

חברת מתקני החניה האוטומטיים הוותיקה פארקומות נרכשה על ידי קבוצת קומטל טכנולוגיות והנדסה, ותמשיך לפעול כחברת בת שלה. פארקומות ביצעה עד כה בהצלחה עשרות פרויקטים, רובם בגוש דן. העסקה נערכת על רקע הצמיחה המהירה של ענף מתקני החניה בישראל, אשר על פי ההערכות מגלגל מחזור של כחצי מיליארד שקל בשנה
מערכת ice | 
פארקומות (צילום יחצ)
קבוצת קומטל טכנולוגיות והנדסה רכשה את חברת מתקני החניה האוטומטית פארקומות מדי מייסדיה, מיכאל מילר ואליס קאוון. פארקומות היא חברה ישראלית, הפועלת בישראל כ- 15 שנה ומייצגת באופן בלעדי את יצרנית מתקני החניה הקוריאנית "דונג-יאנג פארק" (DONG YANG PARK), הנחשבת לאחת הגדולות מסוגה בעולם.
עד כה ביצעה החברה בישראל בהצלחה עשרות פרויקטים עם מתקני חניה אוטומטיים, רובם בגוש דן, בהיקף של מאות מקומות חניה. לחברה עשרות רבות של פרויקטים נוספים בתהליך ביצוע.
 
רכישת החברה באה על רקע הצטופפות המרקם הבנוי ומצוקת החניה הגוברת, אשר הפכו את ענף מתקני החניה לאחד מהענפים בעלי הצמיחה המהירה ביותר בעשור החולף. על פי ההערכות, בשנת 2021 לבדה נחתמו כ-500 עסקאות בענף להתקנת עשרות אלפי מקומות חניה במתקנים, בהיקף כספי כולל של כחצי מיליארד שקל.
כעת עם חתימת העסקה, צפויה פארקומות להמשיך ולהתנהל יחד עם מילר וקאוון ששימשו כבעליה, תחת בעלותה של קבוצת קומטל. בכך צפויה החברה להצטרף לשורת החברות שכבר פועלות במסגרת הקבוצה, ביניהן חברת קונלוג, הורטל, לומיטרון, פרומוט מתקני חניה, אינסופקו, פיקוטק ועוד.
 
בנוסף לגב הכלכלי החזק שתעניק לפארקומות חברה בסדר גודל של קבוצת קומטל, היתרון הגדול אשר ממנו ייהנו לקוחות החברה הן בהווה והן בעתיד, הוא מערך התפעול והשירות שהקבוצה מתחזקת.
מאיר ילון, מנכ"ל קבוצת קומטל, ברך על חתימת העסקה: "פארקומות הוכיחה עצמה לאורך שנים כחברה איכותית בתחום פתרונות החניה, וכעת היא ולקוחותיה צפויים ליהנות מהעוצמה הכלכלית של קבוצת קומטל. הדבר יבוא לידי ביטוי בשמירת רמת השירות ורמת התחזוקה שלה זכו לקוחות החברה בעבר - נושא בעל משמעות דרמטית בתחום".
מחברת פארקומות נמסר: "היציבות והגב הכלכלי יבטיחו את המשך שמירת רמת התחזוקה הגבוהה של מתקני החברה, כפי שהיה כל השנים, גם בשנים הבאות, וזאת לאור הגידול המשמעותי הצפוי בהיקף ההתקנות עם הצטרפות פארקומות לקבוצת קומטל.  אין ספק שזה יתרון עצום היום שלא מתקיים בכל חברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה