השוק

סייברוואן נכנסת לצי הרכבים של אסם - מתחילה פיילוט

סייברוואן תתקין את מערכות הבטיחות שלה בחלק מצי הרכבים של אסם, כחלק מפיילוט שתבצע החברה באסם; סייבר וואן כבר התקינה מערכות מתוצרתה במספר ציי רכב גדולים כמו זה של חברת החשמל
ניצן כהן |  3
הבורסה לניירות ערך בתל אביב (צילום פלאש 90/ אדם שולדמן, freepik)
אם היינו צריכים לדרג את אחת החברות המעניינות בבורסה, הרי שסייברוואן הייתה אחת מהחברות שהיו מרכיבות את הרשימה. לחברה יש פיתוח מעניין שמונע הסחות דעת מנהגים, הסחות דעת שנגרמות משימוש מוגבר בטלפונים סלולאריים. למעשה הפיתוח של החברה חוסם שורה של אפליקציות שמונעות מהנהג ריכוז מלא בנהיגה אבל מותירה ו אפשרויות לקבל ולהוציא שיחות כדי לשמור על חיבור עם העולם החיצון.
באופן עקרוני המערכות האלה מיועדות לציי רכב בקרב נהגים שנמצאים זמן רב על הכביש אבל יכול בהחלט להיות שמדובר רק בשלב ראשון לפני כניסה לשוק הפרטי, משהו בסגנון מובילאיי.
 
אם כן, לאחר שסייברוואן הצליחה להכניס את המוצר שלה למספר ציי רכב גדולים כמו זה של חברת החשמל וחברה למפיצים מחוץ לישראל, היא עושה צעד נוסף עם פיילוט בצי הרכב הגדול של אסם.
על פי ההסכם הראשוני של סייברוואן עם אסם היא תתקין 20 מערכות ברכבים של הקבוצה כאשר 10 מערכות יותקנו במשאיות ו-10 מערכות יותקנו ברכבים פרטיים של הקבוצה. לאחר שהחברה תתנסה במערכת SaverOne במשך מספר חודשים, היא תבחן את הרחבת התקנת המערכת לכל צי הרכב של אסם נסטלה.
בסייברוואן אומרים היום כי על פי מחקרים, העלות השנתית של תאונות דרכים בארה"ב בלבד עומדת על כ- 300 מיליארד דולר, כש- 25% מהתאונות קשורות לשימוש במכשיר הנייד בזמן נהיגה. טכנולוגיית החברה מונעת היסח הדעת על ידי מניעת גישה ליישומים שונים במכשיר ואינה מצריכה שיתוף פעולה של הנהג תוך שהיא מייצרת סביבת נהיגה שקטה ובטוחה.
שוק היעד הראשוני של החברה כולל ציי רכב מסחריים ופרטיים בהם תותקן מערכת החברה במטרה להפחית סיכונים ולהוריד עלויות בשל תאונות דרכים בהן מעורבים נהגיהם. לחברות ביטוח וליסינג וכן לחברות המנהלות ציי רכב יש עניין רב בהפחתת נזקים ועלויות כתוצאה מתאונות דרכים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רימו את הציבור והמשקיעים
    דני 05/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החברה לפני פשטית רגל ללא שום עיסקאות כמעט וגרעונות גדולים, ההנהלה לקחה את כל הקופה למשכורות והחברה לא מייצר כסף ועם הערת עסק חי
    סגור
  • 2.
    הנפקה בנסדק
    דויד 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש חדש?
    סגור
  • 1.
    שמישהו יסביר לי
    ליאור 04/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש מלא אפליקציות שחוסמות פונקציות בטלפון ואילו מופעלות אוטומטית כשנכנסים לרכב. מה מיוחד באפליקציה הזאת?
    סגור