השוק

סייברוואן נערכת להנפקה בניו יורק: הגישה תשקיף חסוי

אחרי שורה של עסקאות שמובילות את החברה לזרם המרכזי של שוק ההון, היא מנצלת את המומנטום כדי להנפיק בוול סטריט; סייברוואן הגישה טיוטת תשקיף חסויה לרשות לני"ע האמריקאית במטרה לנצל את המומנטום החיובי בשווקים
ניצן כהן | 
בורסה (צילום פלאש 90, pixabay)
סייברוואן ממשיכה במומנטום החיובי ולאחר שורה של עסקאות מעניינות שמובילות אותה לליבו של הזרם המרכזי בתעשיית הרכב היא מגישה טיוטת תשקיף חסויה לרשות לניירות ערך האמריקאית לקראת הנפקה בניו יורק.
סייברוואל הודיעה כבר לפני תקופה לא קצרה שהיא מעוניינת להירשם למסחר בוול סטריט אבל החשש היה שהחברה עדיין לא בשלה למהלך הזה אולם לאחרונה החליט דירקטוריון החברה כי היא בשלה לצאת למהלך ולכן הגישה את טיוטת התשקיף מתוך כוונה שבמומנטום נכון של וול סטריט היא תוכל לנצל את ההזדמנות ולהנפיק בניו יורק.
 
נזכיר כי סייברוואן עוסקת במערכות בטיחות לרכב. למעשה המערכת של החברה חוסמת את הטלחפון הסלולרי בזמן הנהיגה ומאפשרת רק לשיחות טלפון ואפליקציות נבחרות לפעול בזמן הנהיגה ובכך היא אמורה לצמצם למינימום האפשרי את הסחות הדעת של הנהג שנוגעות לשימוש בטלפון הסלולרי.
בשנה האחרונה התיקנה סייברוואן מערכות שלה בכלי רכב של חברת החשמל, תנובה, ITC מאבו דאבי וחברת IVECO.
בחודש אוגוסט האחרון שכרה החברה את שירותי בנק ההשקעות Truist Securities כדי לאתר משקיעים אסטרטגיים מתחום הרכב כמהלך מקדים להנפקה בוול סטריט. נכון להיום בנק ההשקעות לא הביא לעסקה כזו וסייברוואן החליטה שהיא לא מתעכבת והגישה במקביל את טיוטת התשקיף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה