השוק

מודיעין אנרגיה מרחיבה את הפעילות ורוכשת שדה נפט בטקסס

מודיעין מגוונת את פעילות הפקת הנפט והגז הטבעי בארה"ב: רוכשת זכויות בפרויקט מפיק בטקסס, בשטח של 650 קמ"ר עם מערכת נפט וגז טבעי; מודיעין תחזיק 10% מהפרויקט, בהשקעה של כ-2.2 מיליון דולר

מערכת ice | 
עליה באנרגיה ירוקה (צילום freepik edit ice)
מודיעין אנרגיה דיווחה הבוקר כי רכשה זכויות בהיקף של כ- 10% (דרך חברה ייעודית המחזיקה ב- 50% מהזכויות) בשדה נפט וגז טבעי במדינת טקסס בשם Chittim Ranch.
הפרויקט, בשטח של כ-650 קמ"ר (160,000 Acres) של מערכת נפט וגז טבעי מוכחת, מכוסה בסקר סייסמי תלת מימדי וממוקם בדרום מדינת טקסס באגן ה-Eagle Ford. בפרויקט ישנם 8 קידוחים מפיקים ו-5 קידוחים נוספים שאינם מפיקים, כאשר קצב ההפקה היומי הממוצע לשנת 2021 הסתכם בכ-150 חביות נפט ליום.
השדה נרכש ע"י קבוצת רוכשים, מתאגיד בבעלות מלאה של חברת Shell, אשר החזיקה ב- 50% מהפרויקט והחליטה למכור את אחזקותיה, כחלק מהמדיניות שלה לצמצום החזקות בנכסי נפט וגז טבעי יבשתיים בארה"ב.

מפת נכס הנפט (מתוך מסמך הרכישה)
חלקה של מודיעין בעסקה הינו כ-2.2 מיליון דולר, סכום אשר כולל את ההשקעה הדרושה לצורך מימוש תוכנית העבודה הראשונית בפרויקט. כמו כן החברה הרוכשת, אשר רכשה 50% מהזכויות בפרויקט, בה מחזיקה מודיעין 20%, תשמש כמפעילת הפרויקט. 
 
בפרויקט Chittim Ranch, אותו תפעלה עד כה חברת Black Brush Oil & Gas השותפה בפרויקט בשיעור 50%, הושקעו עד כה ע"י השותפים כ- 67 מיליון דולר, עבור קידוחים, תשתיות הולכה ואחסון. 
אגן ה- Eagle Ford Shale הוא אחד האיזורים המרכזיים להפקת נפט וגז טבעי בארה"ב, עם אלפי קידוחים שנקדחו בשנים האחרונות ותשתיות מתקדמות להולכת נפט וגז טבעי. בכוונת השותפים בפרויקט לבצע פעולות להגברת ההפקה בקידוחים הקיימים, ביצוע השלמה לקידוח גז טבעי קיים וכן עריכת תוכנית פיתוח מעודכנת והמשך קידוחים למטרות נפט וגז בשטח הפרויקט.
יניב פרידמן, מנכ"ל מודיעין: "כחלק מאסטרטגית הצמיחה של מודיעין אנרגיה, אנחנו מגוונים את נכסי הנפט והגז הטבעי של מודיעין עם פרויקט בדרום טקסס של נכס מפיק, במערכת נפט וגז טבעי מוכחת בשטח של כ- 650 קמ"ר באגן ה-  Eagle Ford ועם שותפים מקומיים מנוסים. זוהי הזדמנות מעניינת מאד עבור מודיעין אנרגיה עם פוטנציאל צמיחה משמעותי וחשיפה הן לגז טבעי והן לנפט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה