השוק

ביג מממשת נכסים בארה"ב, וזה מרכז הענק שמכרה

החברה מדווחת על מכירת מרכז הקניות הפתוח , Fullerton Towne Center ומו"מ בגין קרקע צמודה בקליפורניה לפי שווי של 102.5 מיליון דולר, המגלם למעלה מ-50% מעל שווי הנכס בספרים
מערכת ice | 
חי גאליס מנכ"ל BIG (צילום יחצ)
ביג מרכזי קניות מדווחת כי חברת הבת האמריקאית BIG Shopping Centers USA, בה מחזיקה החברה 80% בשרשור מדווחת על  מכירת מלוא זכויותיה (100%) במרכז הקניות הפתוח  Fullerton Towne Center בפורלטון, קליפורניה, תמורת 102.5מיליון דולר. המחיר משקף שיעור היוון של כ-5%, על ה-NOI הצפוי לשנת 2022 של כ-5.16 מיליון דולר.
 
עוד מדווחת החברה כי היא בוחנת הצעות למכירת אחזקותיה בזכויות בקרקע הצמודה למרכז המיועדת לפרויקט מגורים של 329 יחידות בה מחזיקה חברת הבת ("הקרקע"), כאשר חברת הבת קיבלה מספר הצעות בגובה של בין 29-31 מיליון דולר עבור הקרקע, המותנות בהשלמת הליך פרצלציה אותו צופה החברה להשלים עד סוף השנה. סה"כ צפויה BIG Shopping Centers USA למכור את המרכז והקרקע בסכום של כ-133 מיליון דולר, סכום הגבוהה ב-56% מעל השווי בספרים העומד על 85 מיליון דולר.
המרכז כולל שטח של כ-20,430 מ"ר בשיעור תפוסה כולל של כ-97.3%. כנגד הנכס קיימת הלוואה בגובה של כ-49.5 מיליון דולר אשר תפרע בעת השלמת העסקה. העסקה כפופה לבדיקת נאותות שתבצע הרוכשת והשלמת הסכמי שיתוף בין הרוכשת לבעל הקרקע הצמודה.
 
חי גאליס, מנכ"ל ביג, מציין כי "מכירה זו הנה צעד נוסף ביישום אסטרטגיית החברה למימוש הנכסים בארה"ב. שווי המכירה, הגבוה משמעותית משווי הנכס בספרים ואף עוד יותר ביחס לשווי בו נרכש הנכס, מייצג בצורה הטובה ביותר את יכולת ההשבחה של החברה בארץ ובחו"ל. במקביל להמשך המימושים בארה"ב, החברה שוקדת כל העת על איתור הזדמנויות עסקיות חדשות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה