השוק

ריקול חמור למתחרה של אנויז'ן: המניה עולה ביותר מ-3%

ה-FDA הורה למתחרה של אנויז'ן למשוך באופן דחוף את צינורות ההזנה שלו לאחר שהתגלו פציעות חמורות במטופלים במוצר; אנויז'ן מעריכה שתישאב לואקום שנוצר בעקבות המחסור שיווצר בצינורות הזנה
ניצן כהן | 
תחלואת הקורונה
ריקול חמור הוכרז למוצר של המתחרה של אנויז'ן הישראלית מה שיוצר לחברה הזדמנות להישאב לוואקום שנוצר עקב המחסור הצפוי בצינורות הזמנה בקרב חולים בבתי החולים. אנויז'ן מעריכה שתהיה למצב החדש השפעה טובה על המכירות שלה ובתגובה המניה עולה ביותר מ-3%.
אנויז'ן עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של צינורות הזנה בקרב חולים בבתי החולים. החברה המתחרה של אניויז'ן היא חברת אוואנוס ולאחרונה הורה ה-FDA לחברה (אוואנוס) לבצע ריקול מהסוג החמור ביותר למוצר שלה מאחר והתגלו פציעות חמורות ואף מקרי מוות כתוצאה משימוש במוצר המתחרה.
 
על פי הפרסום של ה-FDA בעקבות שימוש שגוי (ככל הנראה) בצינורות ההזנה של אוואנוס נגרמה פציעתם של עשרות חולים ואף דווח על 23 מקרי מוות. אוואנוס הודיעה שתפרסם בקרוב הוראות שימוש חדשות ומחמירות יותר בצינורות ההזנה שלה כשלהערכת אניויז'ן מדובר בשינוי בהוראות שעולה עד כדי שינוי בהתוויה הרפואית לשימוש במוצר.
מכאן אניויז'ן מעריכה שבשלב הזה לפחות יגדל הביקוש למוצר שלה מה שישפיע באופן מהותי וחיובי על ביצועיה מאחר והממוצר שלה הוא מוצר חלופי למוצר של אוואנוס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה