השוק

Max פרסמה את דוח הרבעון, בכמה צמחו הכנסות החברה?

Max פרסמה את הדוחות הכספיים לרבעון הראשון לשנת 2022, על פיהם הכנסות החברה ברבעון הראשון גדלו בכ-26% בהשוואה לרבעון המקביל בשנה שעברה ועמדו על כ-394 מיליון שקלים
מערכת ice | 
רון פאינרו (צילום הדר דולן)
Max פרסמה היום (ראשון) את הדוחות הכספיים לרבעון הראשון לשנת 2022, על פיהם הכנסות החברה ברבעון הראשון גדלו בכ-26% בהשוואה לרבעון המקביל בשנה שעברה ועמדו על כ-394 מיליון שקלים.  
הגידול בהכנסות החברה היה בכל סעיפי ההכנסה – הן בהכנסות הריבית והן בהכנסות מעסקאות בכרטיסי אשראי לאור הגידול המשמעותי בהיקפי הפעילות.  הרווח הנקי של החברה לרבעון הראשון של שנת 2022 עמד על 52 מיליון שקלים, לעומת 40 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד.
 
מנכ"ל Max, רון פאינרו, מסר: "הרבעון הראשון של שנת 2022 מייצג למעשה את חזרתו של המשק לשגרה כמעט מלאה אחרי תקופה ארוכה מאוד ומאתגרת שבה המשק כולו התמודד עם השלכות הקורונה. אנחנו רואים שהישראלים חוזרים לטוס ולנפוש, הביקוש לאשראי עלה ואנחנו רואים מחזורים בהיקפים שאף עולים על הרמות שהכרנו טרום המשבר. ברבעון הראשון, כמו גם ברבעון השני עד כה, אנו רואים את המשך מגמת הצמיחה שראינו ברבעון הקודם, עליה בפעילות הסליקה וההנפקה, וחזרה של מחזורי עסקאות בחו"ל, בקצב מהיר מכפי שראינו עד כה".  
"הביצועים החזקים שלנו משקפים את יישום האסטרטגיה של החברה – מיקוד ביצירת תיק לקוחות עצמאי, שבוחרים ב-Max ככרטיס מוביל וראשון בארנק בזכות הצעת הערך שטובה מהכרטיס של הבנק. הגידול המשמעותי במחזורים ובמספר כרטיסיMax  החוץ בנקאיים מהווה את הפלטפורמה לצמיחה כגוף תשלומים מוביל בחדשנות שמציע מוצרים ושירותים פיננסים שונים המתחרים בבנקים, גם ללקוחות פרטיים וגם לעסקיים, כגון: הלוואה בתנאים טובים מהבנק, ערבות (בנקאית) לבתי עסק והעברת מט"ח לחו"ל ישירות מכרטיס האשראי במהירות ובשקיפות".
"לאחרונה הכרזנו על השקת כרטיס חדשני שלא נראה כמותו בשוק הישראלי, MaxBack Crypto, אשר מחזיר Bitcoin על הקניות. בכך הפכה Max לגוף הפיננסי הראשון בישראל שמציע לישראלים רבים חסכון והשקעה במטבעות דיגיטליים, באמצעות חברה ישראלית, ללא עלות או עול בירוקרטי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה