השוק

מהפכה באשראי? כך ישראכרט תביא את הקריפטו לכל בית

השירות החדש יאפשר תשלום באמצעות כרטיס אשראי שהונפק על ידי ישראכרט על רכישת קריפטו מהורייזון של אלטשולר שחם. הרכישה תתבצע בעברית בממשק משתמש מקומי של הורייזון והמטבעות יישמרו באמצעותם
ניצן כהן | 
ישראכרט וביטקוין (צילום ויקיפדיה, unsplash)
שיתוף פעולה מעניין של חברת כרטיסי האשראי ישראכרט ובית ההשקעות אלטשולר שחם מקרב את הציבור למטבעות דיגיטליים. שיתוף הפעולה החדש של שתי החברות יאפשר ללקוחות ישראכרט לרכוש קריפטו מהורייזון של אלטשולר שחם בשקלים, בעברית כשהורייזון תטפל בהיבטי המס של הרכישה/ מכירה וכן הלאה.
באופן עקרוני עד היום כדי לפעול באמצעות הורייזון של אלטשולר שחם היה צריך לבצע העברה בנקאית ולפעול מהנקודה הזו. התהליך הזה היה מסורבל והפריע למי שרוצה לסגור בגמישות רבה יותר בקריפטו או לקנות ולמכור בסכומים קטנים יותר.
 
השת"פ החדש יאפשר לבצע את הרכישות באמצעות כרטיס האשראי בממשק פשוט יחסית ובסכומי קטנים.
נתון מעניין נוסף הוא השמירה והאחסון של המטבעות הדיגיטליים. כאן מדובר למעשה "בארנק קר". כלומר לאחר הרכישה המטבעות נרשמים עבור הלקוח במשמורן צד ג' - קסטודיאן - אשר מחזיקה את המטבעות בארנקים קרים בלבד, מה שמייתר ללקוח את ההתעסקות עם סיסמאות ומפחיתה את הסיכון של אובדן המטבעות. או בקיצור: פתרון מעולה גם למי שלא רוצה להתעסק עם כל הסיבוכים של ארנקים דיגיטליים וכדומה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה