השוק

מרגש: יוסיין בולט בתרומה משמעותית לילדי ישראל

האיש המהיר בעולם משתף פעולה עם אחת החברות המובילות בתחומן בעולם בתרומת ענק לעמותות חינוכיות בישראל
מערכת ice | 
יוסיין בולט (צילום אפסון)
שיתוף פעולה בין יצרנית המדפסות והמקרנים אפסון לקרן יוסיין בולט, של האצן האולימפי בעל 8 מדליות הזהב, יביא עשרות מדפסות ומקרנים לעמותות ישראליות העוסקות בחינוך ילדים ובני נוער, כך הודיעה השבוע אפסון ישראל. התרומה תכלול 100 מדפסות מסדרת EcoTank, ומספר לא ידוע של מקרנים תוצרת ענקית הטכנולוגיה היפנית.
בין העמותות שיקבלו את המדפסות והמקרנים, ניתן למנות את עמותת "תפוח", שמקדמת חינוך טכנולוגיה בפריפריה החברתית והגיאוגרפית בישראל; עמותת "חינוך לפסגות", שיוצרת הזדמנות שווה להצלחה לילדים ונוער בעלי פוטנציאל למצוינות החיים בפריפריה באמצעות חינוך והעשרה; "סאסא סטון", ארגון חינוכי-חברתי השותף לקידום תחום החינוך לילדים המאושפזים בבתי החולים; ו"קרן אתנה", ששמה לה כמטרה להעצים את המורות והמורים בישראל ואחראית, בין השאר, על מיזם 'מחשב נייד לכל מורה', וכעת גם על ידי מיזם 'מעבדת הדימיון', שבמסגרתו יותקנו בבתי ספר חדרים שמאפשרים להדגים מציאות מדומה על קירות הכיתה.
 
התרומה היא חלק משיתוף פעולה כללי בין אפסון אירופה לבין יוסיין בולט, שהוכרז בתחילת השנה וכלל גם מינוי של בולט לפרזנטור של אפסון. הקמפיין, תחת הכותרת "Just Fill and Chill", או בתרגום חופשי "רק למלא ולשכוח", נועד להעלות את המודעות לסדרת המדפסות ה"סביבתיות" של החברה, שמאפשרות מילוי מחדש של ראשי הדיו במקום השלכה שלהם ורכישה של ראשים חדשים.
"זו הרגשה נפלאה לראות שילדים בפריפריה, וכאלה שלא נהנים מנגישות יום-יומית לטכנולוגיה, מקבלים הזדמנות לשדרוג היכולות שלהם", אמר אלי חזן, מנהל המכירות לשוק הקמעונאי באפסון ישראל. "אנו מאמינים שלכל ילד באשר הוא מגיעה הזכות להתחלה טובה של חייהם, וגישה לטכנולוגיה עכשווית היא ללא ספק אחד הכלים המנצחים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה