השוק

ג'ניפר לופז נכנסת לעולם העסקים: זה הארגון שהצטרפה אליו

הזמרת והשחקנית הודיעה כי תשמש כשגרירה של ארגון גרמן אמריקה, בעל שווי 14 מיליארד דולר, אשר מסייע ליזמים לטיניים בארצות הברית לקבל הלוואות לעסקים. תסייע ליותר מ-150 אלף עסקים קטנים
מערכת ice | 
ג'ניפר לופז
מחקרים בארצות הברית הוכיחו כי יזמים ממוצא לטיני נתקלים ביותר קשיים בכל הקשור להלוואות שהם נדרשים לקחת בכניסה שלהם לעולם העסקים. בדיוק בגלל זה, ג'ניפר לופז, השחקנית והזמרת המוערכת שרואה בעצמה כשגרירה של הקהילה הלטינית באמריקה, הודיעה כי תשתף פעולה עם ארגון המיקרו-פיננסים גרמן אמריקה, בעל הון של 14 מיליארד דולר, אשר מסייע ליזמים לטיניים בתחילת דרכם. 
כשגרירה הלאומית של גרמין, לופז תעזור להדריך את רשת הארגון של יותר מ-150 אלף עסקים קטנים המנוהלים על ידי נשים בקהילות לטיניות ברחבי ארצות הברית. בין כל פעילויותיה, גרמין מספקת גישה להון, בניית אשראי וחינוך פיננסי כדי לעזור לנשים עם הכנסה נמוכה יותר להעלות את שכרן.
 
בהצטרפות לתוכנית המיקרו-הלוואות של גרמין, לופז "תניע, תקדם ותיתן השראה" לבעלי עסקים לטינה, כמו גם ילמד אותם על אשראי ובניית נכסים כדי לעזור להם "להבין את הדרך לעצמאות פיננסית ואוריינות", לדברי גרמין. השותפות תבנה "מסלולים להזדמנויות תעסוקה ומנהיגות" כדי לרתום את "הכוח" של קהילת הלטינים, אמרה לופז בהכרזה על כניסתה לארגון.
עוד הוסיפה לופז: "במיוחד עכשיו בעידן הרשתות החברתיות, עבור היזם ואיש העסקים של היום, יש רעיון אחר לגבי איך ומהי הצלחה ואיך אתה עושה דברים. זה מרגיש כאילו הדבר היחיד שמחזיק את הקהילה הלטינית... הוא אוריינות פיננסית וגישה להון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה