TOP 5

בעשרות מיליוני שקלים: אלה הטבעות שקיבלה ג'ניפר לופז

ג'ניפר לופז ובן אפלק הגשימו בסוף השבוע חלום ילדות של ילידי שנות ה-90, ולופז במקרה הזה סגרה רשימה מרשימה מאוד של טבעות אירוסין שקיבלה במהלך השנים, בשווי כולל של עשרות מיליוני שקלים
מערכת ice | 
גניפר לופז (צילום אינסטגרם)
ילדי שנות ה-90 עוברים בשנה האחרונה סוג של דז'ה-וו או אולי התגשמות חלום קיצ'ית עם חזרתם של בני הזוג בן אפלק וג'ניפר לופז, וההתפתחות המעניינת בין השניים שהביאה בסוך השבוע לאירוסין בפעם השנייה, כשלשניהם יש כבר ילדים מנישואים קודמים לאחרים.
וזה הזמן להזכיר שלופז, לוקחת את אפלק בסיבוב כשמדובר בקשרים קודמים, עד למצב שמלבד שתי הטבעות שהעניק לה השחקן, קיבלה לא מעט טבעות אירוסין, בלא מעט כסף. לפי דיווח מעמוד האינסטגרם של מומחית ענייני הוליווד ירדן מינפלד-דיזינגוף, טבעת האירוסין הראשונה שקיבלה ג'ניפר לופז, הייתה מאוהאני נואה, שהיה בזמנו מלצר. הוא השקיע כ-100 אלף דולר בטבעת שתהפוך את לופז לאשתו למשך זמן קצר של 11 חודשים. ב-2001 הכירה לופז את כריס ג'אד  שהיה רקדן שלה. על טבעת האירוסין הזו שילם הרקדן המאוהב כ-200 אלף דולר, וגם כאן קשר הנישואין לא החזיק יותר משנה.
הגלגול הראשון של בניפר - בן אפלק וג'ניפר לופז, מעלה את רמת הטבעות רף, ובן אפלק אז כורע ברך ונותן ללופז טבעת בגודל של 6.1 קראט ושווי מוערך של 2.5 מיליון דולר. מארק אנתוני, שהוא גם אבי ילדיה של לופז, היה בן זוגה מ-2004 ועד ל-2011. הטבעת של אנתוני כללה 8.5 קרט, ונראה שעלתה כמה מיליונים טובים. ב-2017 לופז  הכיר את אלכס רודריגז. בתום שנתיים של זוגיות, שחקן הבייסבול  העלה את רף הטבעות עוד רמה וביקש את ידה עם יהלום של 15 קרט בשווי מוערך של כמעט 10 מיליון דולר. בסופו של דבר, האירוסין האלה לא הבשילו לחתונה ובוטלו ברגע האחרון.
 

כעת אחרי הקאמבק המיתולוגי שחוגג שנה, בן אפלק מרים שוב את  הרף, אולי הפעם לתמיד, עם טבעת היהלום הירוק ששלף בסוך השבוע. הטבעת שאפשר לראות דמיון בינה ובין טבעת היהלום הורודה ששלף בסבב א', מתהדרת ב-8.5 קרט יהלום ירוק ושוויה מעל ל-10 מיליון דולר.
נזכיר כי בחודש שעבר, ג'ניפר לופז ובן אפלק הראו  סימנים על תכנון עתידם המשותף. רשת החדשות האמריקאית TMZ דיווחה כי בני הזוג הוציאו לפחות 50 מיליון דולר על אחוזה בבל-אייר בלוס אנג'לס וכי הנכס נמצא כעת בנאמנות.
האחוזה, ששטחה 20,000 מ"ר, מכילה ככל הנראה 10 חדרי שינה ו-17 חדרי רחצה, כמו גם מטבחים רבים, תיאטרון, חדר כושר, בריכה ועוד. לפי הגודל העצום, נראה שגם הילדים של ג'יי לו וגם של אפלק יגורו בבית הפרטי ביותר, המוקף בעצים ומשקיף לנוף יוצא דופן של העיר. הבית נרשם בתחילה ב-65 מיליון דולר על ידי המוכר, המיליארדר מטקסס טוד למקין.
 
נראה שהמבחן השני של לופז ואפלק מסתדר להם. בחודש שעבר, הזמרת חשפה את הסיבה מדוע מערכת היחסים שלהם לא הסתדרה בתחילת שנות ה-2000. "זה היה אכזרי", אמרה ל"רולינג סטון". "זה אחד מהדברים שאתה קובר עמוק מאוד ומדחיק כדי שתוכל להמשיך הלאה ולעסוק בעסק שלך. זה מצחיק כי בן ואני היינו ביחד, והיינו כל כך מאוהבים. זו הייתה אחת התקופות המאושרות בחיי".
לופז גם אמרה שהם "זכו לביקורת" מה ש"באמת הרס את מערכת היחסים שלנו מבפנים החוצה. אני לא אדבר על זה הרבה," היא המשיכה. "שנינו גדלנו. אנחנו אותו דבר, ואנחנו שונים. וזה מה שנחמד", אמרה. "יש הזדמנות שנייה לאהבה אמיתית... כן. כמו שאמרתי, למדנו הרבה. אנחנו יודעים מה אמיתי, מה לא אמיתי. אז זה פשוט - המשחק השתנה. שוב, אני מנסה לא לומר יותר מדי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה