נדל"ן ותשתיות

אחוזת הענק תימכר בעשרות מיליוני דולרים ותשבור שיא?

האחוזה שבנה ברוס ויליס, ובעצם מהווה מעין כפר נופש פרטי באיים טורקס וקאיקוס, עומד שוב למכירה אחרי שדרוג רציני שעברה. המחיר? עלול לשבור את השיא באיזור
מערכת ice | 
האחוזה של ברוס ויליס (צילום celebritynetworth)
נכס יוקרתי במיוחד עם עבר מיוחס באי הפרטי Parrot Cay באיי טורקס וקאיקוס שהיה שייך בעבר לברוס וויליס, מוצע שוב למכירה במחיר מופקע במיוחד שעתיד לשבור שיא אם אכן יימכר לפיו.
ויליס בנה את האחוזה היוקרתית באי בשנת 2004. בשנת 2019 השחקן ואשתו אמה המינג-וויליס מכרו את הנכס תמורת 27 מיליון דולר. הבעלים הנוכחיים מתכננים למכור אותו באופן רווחי, כ-10 מיליון דולר גבוה יותר מהחיר שרכשו בו את הבית מויליס, ומעמידים אותו למכירה בסכום של 37.5 מיליון דולר, כל לפי דיווח של האתר Celebrity Networth.
אם המחיר המבוקש הזה אכן יושג, הוא יקבע שיא מחירי נדל"ן לאיי טורקס וקאיקוס, לפי אחד מסוכני הרישום של הנכס. עליית המחיר הזו משקפת את העבודה שעשו הבעלים הנוכחיים של הבית, זוג בעל כוח בתעשיית הביטוח, מארק ורובין ג'ונס מביטוח Goosehead, שביצעו עבודות שיפוץ ושדרוג שונות בנכס בשנים שחלפו.
 
בין היתר נעשו בנכס שיפוץ מלא של כל חללי הבית, וכן הסבה של אחד מחדרי השינה של הבית הראשי ל"קומותיים וחדר משחקים" על מנת לאכלס את נכדי הזוג המבקרים. רובין ג'ונס אמרה לוול סטריט ג'ורנל שהיא מארחת "מחנה סבתא" שנתי לכל נכדיה ואמהותיהם, ובשנה שעברה האירוע הזה נערך במתחם.
למעשה מדובר במעין כפר נופש פרטי. המתחם בן 12 חדרי השינה נבנה על ידי וויליס ב-2004, כארבע שנים לאחר שרכש את הקרקע עצמה. הוא משתרע על פני כמעט 7.5 דונם של אדמה מדהימה מול האוקיינוס ב- Parrot Cay, וכולל שטח מגורים הפרוס על פני מספר מבנים שונים: בית ראשי, מספר בתי הארחה וביתן. כעת, כל המבנים הללו מאוחדים על ידי טיילת אחת, עוד תוספת מתקופת ג'ונס לנכס המפואר.

באשר למתקנים המפנקים שנוספים לאחוזה, הם לא פחות ממה שהייתם מצפים ממעון מפורסמים כל כך זוהר. הם כוללים ביתן יוגה, אזור משחקים לילדים עם ספינת פיראטים גדולה, רשת כדורעף חופים, בור אש וארבע בריכות שחייה נפרדות.
כעת, בני הזוג ג'ונס נפרדים מהנכס לאחר שבילו חלק ניכר מתקופת הקורונה בבידוד באחוזת האי המפוארת. למקרה שדאגתם לנכדים שיתאכזבו מהוויתור על מתחם החלומות שלהם, הסיבה למכירת הנכס היא מכיוון שהמשפחה מבלים יותר זמן במתחם נופש גדול יותר בבעלות בני הזוג – שממקום במונטנה. כפי שניסחה זאת רובין ג'ונס, המקום "יפה מדי, מקום קסום מדי מכדי שלא יהיה בו שימוש כל הזמן", ולכן הם מקווים למצוא קונה שיוכל להעריך אותו כל השנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה