ויראלי

כך נראית יאכטת הפאר ששכרה ג'ניפר לופז לחגיגות יום הולדתה

ג'ניפר לופז חגגה השבוע יום הולדת 52 בנופש מפואר יחד עם בן זוגה החדש-ישן בן אפלק, וזה המחיר המטורף לשבוע פינוקים ביאכטת הפאר שנבנתה במספנה הגרמנית לורנסין
מערכת ice | 
גניפר לופז (צילום אינסטגרם)
ג'ניפר לופז חגגה יום הולדת 52 בתחילת השבוע, ואת המאורע היא ציינה בנופש רומנטי עם בן אפלק בצרפת על סיפונה של מגה-יאכטה מפוארת בשם "ולרי". מדובר ביאכטה מפוארת שנפרסת לאורך של 280 מטר שנבנתה על ידי המספנה הגרמנית "לורנסין". המגה-יאכטה כוללת מתקנים מפנקים וחללי פאר, ממש כמו אחוזה על המים.
היאכטה כוללת שישה סיפונים וביניהן נכלל גם מנחת מסוקים. בסיפון המרכזי נמצאת בריכת שחייה באורך של 20 מטר ולצידה מרפסת שיזוף מאובזרת שכוללת גם אמבט ג'קוזי - משם שיתפו בני הזוג תמונות מהנופש הרומנטי. היאכטה עוצבה בסגנון יוקרתי על ידי חברת העיצוב הבריטית ריימונד לנגטון דיזיין והיא כוללת פריטי עיצוה אומנותיים ייחודיים בחלל הפנימי שלה.
בחלל המגורים המרכזי של היאכטה ממקומת פינת אוכל מפוארת מוקפת חלונות הצופים לים, ובסך הכל כוללת היאכטה שבע יחידות אירוח מפוארות לא כולל יחידות המגורים של צוותי השיט והתחזוקה של נכס הפאר הזה. הסלון המפואר של היאכטה כולל בר קטן ומאובזר בציוד של חדר קולנוע קטן, ובחלל המבואה מוצב פסנתר כנף עתידני שתוכנן על ידי שימל פגסוס. מספר הנוכחים המקסימאלי לאירוח בספינת הפאר הוא 14 אורחים לצד 27 אנשי צוות.
 

לופז ואפלק שחזרו לזוגיות מתוקשרת נופשים ביאכטה לרגל יום הולדה של השחקנית. היאכטה כמובן לא בבעלותם של בני הזוג הטריים אלא הושכרה לחופשה שנערכה בסן טרופה, בחופי הריביירה הצרפתית. אילו רצו לרכוש אותה, לפי הדיילי מייל מחירה עומד על 130 מיליון דולר, והיא מושכרת לנופש של שבוע בסכום של 950 אלף אירו - הסכום שכנראה שילמו בני הזוג לחגיגות יום ההולדת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה