השוק

ענקיות הטכנולוגיה הסיניות שוב מזנקות: מה גרם למהפך?

ענקיות הטכנולוגיה הסיניות מובילות את מדד נאסד"ק 100, ומניית פינדואודואו סוגרת חודש עם זינוק מטורף של 61%, כאשר רק ביממה האחרונה זינקה שוב בכמעט 12%. אחרי יממה שחורה בוול סטריט, גם עלי באבא עולה בכמעט 7%
מערכת ice | 
ג'ק מא, מייסד עליבאבא (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, vecteezy, shutterstock)
לאחר יממה שחורה של ירידות חדות, ענקיות הטכנולוגיה הסיניות חוזרות למגמת הצמיחה ושוב מזנקות. לאחר שאתמול  ירדה ב-9.24%, פינדואודואו - אחת מחברות האינטרנט הגדולות בעולם - שוב מובילה את נאסד"ק 100 עם עלייה של 11.96% לשער של 60.92 דולר.
גם מניית ביידו (Baidu) תאגיד הטכנולוגיה עם אתר החיפוש הסיני, במקום השני בנאסד"ק 100 עם עלייה של 6.76% לשער של 140.84 דולר, ובמקום השלישי  JD.com - ענקית הסחר האלקטרוני עם עלייה של 6.08% לשער של 62.51 דולר. גם מניית עליבאבא בעלייה של 6.81% בוול סטריט לשער של 105.23 דולר.
 
מגמת העלייה, שנעצרה לרגע בכלל מפולת השווקים, מגיעה לאחר אמון של המשקיעים בשינוי המגמה בממשל הסיני כלפי הטכנולוגיה העולמית. לפני שבוע החלו הדיווחים כי הרשויות בסין הפסיקו את החקירה נגד חברת דידי "האובר הסינית" ועל חזרת האפליקציה לחנויות בסין. המשקיעים ראו בזאת אות פתיחה לשינויים מצד הממשל הסיני, ולאחר אישור של 60 משחקי וידאו לראשונה מאז אפריל, כמו גם הדיווחים על התקדמות לקראת סיום הסגרים בסין לאחר חודש של הגבלות חמורות מאז הקורונה - מביאים את המניות הטכנולוגיות הסיניות לצמיחת ענק בימים האחרונים.
כך, למרות היממה השחורה שעברה על הבורסה בארה"ב, מניית פינדואודואו סוגרת חודש עם זינוק מטורף של 61%, כאשר רק ביממה האחרונה זינקה שוב בכמעט 12%.

מניית פינדואודואו בחודש האחרון. צילום מסך יאהו
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה