השוק

אופל בלאנס מרוצה: דירוג החברה עלה לרמה A

חברת דירוג האשראי מדרוג מעלה את דירוג האשראי של אופל בלאנס מרמה Baa.il לרמה A.il  המאפיינת חברות בעלות כושר החזר אשראי גבוה יחסית למנפיקים מקומיים אחרים
מערכת ice | 
אופל בלאנס (צילום אופל בלאנס)
אופל בלאנס השקעות, מדווחת היום כי חברת דירוג האשראי מידרוג העלתה את דירוג האשראי של החברה מרמה Baa.il לרמה A.il המאפיינת חברות בעלות כושר החזר אשראי גבוה יחסית למנפיקים מקומיים אחרים. העלאת הדירוג מצד חברת מדרוג משקפת הבעת אמון בפעילותה של אופל בלאנס, שיפור הדירוג ישפר את הנגישות של החברה לגיוס אג"ח, יקטין את עלויות המימון ויחזק את איתנותה הפיננסית של החברה.
דני מזרחי, מנכ"ל אופל בלאנס השקעות: "אנו שמחים על העובדה שחברת מידרוג זיהתה את יתרונותיה של אופל ביחס לשחקנים אחרים בשוק. אסטרטגיית החברה לגידול מבוקר ושמירה על שיעור חובות מסופקים נמוך מוכיחה עצמה ואנו נמשיך לפעול לגידול אחראי בפעילות הקבוצה ולמתן מענה פיננסי מקצועי ומקיף לעסקים קטנים ובינוניים".
 
קבוצת אופל בלאנס עוסקת משנת 1996 במגוון פתרונות פיננסיים לעסקים קטנים ובינוניים בתחום האשראי החוץ בנקאי.  לחברה רישיון מורחב למתן שרותי אשראי ומתן שירותים בנכס פיננסי מרשות שוק ההון.
דני מזרחי, מנכ"ל אופל בלאנס השקעות: "גם בתקופה בה אנו זוכים לביקושי אשראי, נמשיך לשמור על  אסטרטגיית החברה לגידול מבוקר ושמירה על שיעור חובות מסופקים נמוך, עד היום פעילות החברה מוכיחה עצמה ואנו נמשיך לפעול לגידול אחראי בפעילות הקבוצה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה