השוק

ענקית הקוסמטיקה התרסקה סופית: רבלון הודיעה על פשיטת רגל

רבלון מגיש בקשה לפשיטת רגל, זאת לאור העובדה שנטל החוב שלה מגביל את היכולת שלה לעמוד בביקוש: "הביקוש של הצרכנים למוצרים שלנו נותר חזק, אבל מבנה ההון המאתגר שלנו הגביל את יכולתנו לנווט בנושאים מאקרו-כלכליים", הסבירה המנכ"לית דברה פרלמן
מערכת ice |  3
קוסמטיקה (צילום vecteezy, freepik)
מניות רבלון, ענקית הקוסמטיקה הבינלאומית, המשיכו בירידה מטה במסחר בבורסה האמריקאית  ועל כן הגישה בקשה להכרה בפשיטת רגל של כלל עסקיה בארצות הברית. עם חובות של כ-3.3 מיליארד דולר ובעיות חמורות בשרשרת האספקה ​​רבלון החליטה לסגור את השאלטר.
רבלון אמרה שהיא סידרה 575 מיליון דולר במימון שנקרא 'חייב ברשות' שיתמוך בפעילותה השוטפת בארה"ב, חברות הבת הבינלאומיות של רבלון לא היו מעורבות בהגשת הבקשה לפש"ר, אמרה החברה.
 
רבלון אמרה כי בחודש שעבר היו לה כ-70 מיליון דולר במזומן נכון לסוף מרץ, עם גישה ל-65 מיליון דולר בכושר הלוואות במסגרת מסגרת אשראי של 2016. "ההגשה היום תאפשר לרבלון להציע לצרכנים שלנו את המוצרים האיקוניים שסיפקנו במשך עשרות שנים, תוך מתן נתיב ברור יותר לצמיחה העתידית שלנו", אמרה המנכ"לית דברה פרלמן.
עוד הוסיפה: "הביקוש של הצרכנים למוצרים שלנו נשאר חזק - אנשים אוהבים את המותגים שלנו, ואנחנו ממשיכים להחזיק בעמדה בריאה בשוק. אבל מבנה ההון המאתגר שלנו הגביל את יכולתנו לנווט בנושאים מאקרו-כלכליים כדי לעמוד בביקוש הזה. על ידי טיפול במגבלות החוב המורכבות הללו, אנו מצפים להיות מסוגלים לפשט את מבנה ההון שלנו ולהפחית משמעותית את החוב שלנו, מה שיאפשר לנו לנצל את מלוא הפוטנציאל של המותגים המוכרים בעולם שלנו",
מניית רבלון נרשמה ירידות של 4.44% במסחר לפני השוק, כדי להצביע על מחיר פתיחה של 2.15 דולר כל אחת, מהלך שיאריך את הירידה של המניה עד היום לכ-81%. לרבלון היה שווי שוק של 1.4 מיליארד דולר באוקטובר 2019, המהלך של היום יקבע אותו על כ-59 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ממני אף חברת איפור ממלאנלא רטאה שקל
    שירן 06/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מתאפרת בכלל ככה שממני הם לא רואים שקל אז לא יכולה לעזור
    סגור
  • 2.
    רבלון
    דבורה מור 06/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יותר מדי מילים של בית מרקחת. קראתי רק רבע מהכתבה. תסמכי על רבלון שהחביאו גרוש לבן ליום שחור...... בשבע וחצי מדליקים נרות, כלומר, אם אתם מדליקים.
    סגור
  • 1.
    לא ייאמן
    לורי 06/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לקרוא ולא להאמין
    סגור