השוק

חובות של מיליארדים: מותג הקוסמטיקה לקראת סגירה?

חברת הקוסמטיקה רבלון, שנקלעה לחובות של מיליארדים, הגישה בקשה להגנה מפני נושים. מניית החברה קורסת בעשרות אחוזים בתוך יממה, הוצאות הריבית השנתיות שלה היו כמעט 248 מיליון דולר בשנה שעברה, והיא דיווחה על נזילות של 132 מיליון דולר נכון ל-31 במרץ
מערכת ice |  7
קוסמטיקה (צילום vecteezy, freepik)
ענקית הקוסמטיקה רבלון בע"מ מתכוננת להגיש בקשה לפשיטת רגל של פרק 11 כבר בשבוע הבא, כשהיא נאבקת בבעיות שרשרת האספקה ​​ובעומס חובות כבד, כך דווח באתר של בלומברג לפי דברי גורמים המעורים בנושא.
ספקית חדשות החוב במצוקה ריורג דיווחה לראשונה על פשיטת הרגל הפוטנציאלית. מניית רבלון צללה ב-53%, הירידה הגדולה ביותר ביום אחד שנרשמה, ביום שישי ונסגרה ב-2.05 דולר.
רבלון מניו יורק, בבעלותו של המיליארדר רון פרלמן, MacAndrews & Forbes, נאבקה על רקע התחרות מצד אסתי לאודר ושורה של חברות קטנות יותר המשתמשות במדיה חברתית כדי למשוך לקוחות. המכירות היו בירידה שנים לפני המגיפה, שגם פגעה קשות בחברה.
 
מנכ"לית רבלון, דברה פרלמן, אמרה בשיחת חודש מאי לדון בתוצאות הרבעוניות כי הביקוש למוצרי החברה היה חזק, אך "אתגרי שרשרת האספקה ​​מפעילים לחצים על היכולת שלנו לעמוד בביקוש הזה" והאינפלציה מצמצמת את השוליים.
לחברה יש יותר מ-3 מיליארד דולר של חובות ארוכי טווח, והיא נמנעה בקושי מחדלים רבים על ידי קיצוץ עסקאות חוב עם נושים. הוצאות הריבית השנתיות שלה היו כמעט 248 מיליון דולר בשנה שעברה, והיא דיווחה על נזילות של 132 מיליון דולר נכון ל-31 במרץ.
רבלון משוחח עם נושים והבעלות על המניות בחברה עשויה להשתנות, אמר אחד האנשים. לרבלון יותר מ-15 מותגים, ביניהם אליזבת ארדן ואליזבת טיילור, אותם היא משווקת בכמעט 150 מדינות.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    יש קטע כזה מאוד פשוט... לא לוקחים הלוואות!
    אזרח 06/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדיף עסק קטן סולידי שמתנהל בצורה בריאה מעסק עם פנטזיות לגדול ולגדול ולגדול עם חובות הזויים. באופן אישי שאין לי אני אוכל פיתה עם גבינה וזהו!
    סגור
  • 6.
    מגיע לכל מי שעושה ניסויים מיותרים ומכאיבים
    רונן 06/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בשפנים וארנבים וקופים חסרי ישע!
    סגור
  • 5.
    כל יום שבו מתפרסם כי חברה עוצמתית ששולטת
    צדק 06/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בשוק מתרסקת זה מחמם את הלב כי אותה חברה מחזיקה במרבית המקרים המון חברות תחת אותו בעל שליטה ונמנעת תחרות והמחחרים בשמים והמון מרפקים לחסום יבואנים מקבילים לכן זה עושה אותי מאושר!!!!
    סגור
  • 4.
    סומק
    דליה 06/2022/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מוצרים טובים המחיר סביר.
    סגור
  • 3.
    רבלון חברה
    גליקו 06/2022/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מגיע להם ! מחזיקים מלאי עצום ,כאילו אין ספקים ,מחזיקים יםשלעובדים כאילו לא משלמים להם , המלאי הזה ....הביא לפשיטת רגל .!!!!
    סגור
  • 2.
    אם פרלמן הוא מיליארדר שיכניס יד לכיסו ויכסה את 3 המיליא (ל"ת)
    רות 06/2022/13
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 1.
    הגיע הזמן
    לוסי 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 4
    זה מה שמגיע לחברה שעושה ניסויים בבעלי חיים!
    סגור