מדדים ומחקרים

דירוג עשירי ישראל: המיליארדרים המקומיים עולים בטופ העולמי

אדלסון, אברומוביץ', ושני זוגות האחים עופר ובוכמן שומרים על מעמדם בין חמשת עשירי ישראל. אך פרט לאחרונים כולם מאבדים מערכם השבוע
מערכת ice |  1
איגור ודמיטרי בוכמן (צילום יוטיוב/ Playrix)
דירוג עשירי ישראל על פי מגזין פורבס: האישה הישראלית העשירה ביותר, בעלי העיתון ישראל היום מרים אדלסון, ירדה בשוויה השבוע בכ-910 מיליון דולר, אך שומרת על מקומה בטופ 50 העולמי, עם 27 מיליארד דולר.
במקום השני אייל עופר, לו הון של כ- 14.6 מיליארד דולר. הונו המוערך רשם השבוע ירידה "מתונה" של 84 מיליון דולר (0.57% ביחס לשבוע שעבר), אך בעוד בעלי הון אחרים רשמו ירידות חדות יותר, הוא טיפס השבוע 5 מקומות למעלה כשהוא מדורג בין 122 עשירי העולם.
 
מיד אחריו במקום השלישי, האח הצעיר לבית משפחת עופר, עידן אשר סוגר את השבוע כשהוא מודרג במקום בין 189 האנשים העשירים בעולם, עם הון מוערך של בכ-10.3 מיליארד דולר, ירידה של 174 מיליון ביחס לשבוע שעבר.
במקום הרביעי, האוליגרך רומן אברמוביץ' אשר מחזיק בתעודה זהות כחולה, ששמר השבוע על יציבות, כשבדומה לשבוע שעבר הונו עדין מוערך בכ-9 מיליארד דולר. בכך, טיפס בדירוג של המגזין הכלכלי למקום ה-220 במדד עשירי העולם. אברמוביץ' נפרד בשבוע שעבר לאחר כמעט 20 שנה מקבוצת הכדורגל צ'לסי, שנמכרה למיליארדר טוד בולי. בשנת 2003 רכש את הקבוצה ובמשך השנים הפך אותה מקבוצה בינונית ומטה לקבוצת צמרת באנגליה ובליגת האלופות.
 
את הרשימה סוגרים צמד האחים איגור ודימיטרי בוכמן מעסקי הגיימינג, שחולקים יחד את האחזקות בחברה בת ה-18 - משחקים כמו Fishdom ו-Gardscapes. שניהם נותרו יציבים גם השבוע עם הון מוערך בכ-8.1 מיליארד דולר לכל אחד מהם והם מאיישים יחד את המקום ה-249 בעולם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מיליונר בחסדים
    שומר ישראל 06/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה יעשו עם הכסף ??? יקחו איתם?? יהודי= חסד
    סגור