השוק

ויזה ונאייקס יתקינו מערכות סליקה במוניות; המניה זינקה ב-6%

מערכות הסליקה שיותקנו במוניות בישראל יאפשרו לנוסעים לשלם בכרטיס אשראי מבלי להשתמש בשירותי GET או שירותי סליקה מסורבלים; מניית נאייקס משלימה עליות של יותר מ-15% מתחילת החודש
ניצן כהן | 
מוניות (צילום פלאש 90/ נתי שוחט)
מניית נאייקס עלתה היום בכ-6% לאחר שהחברה חתמה על הסכם מעניין עם חברת האשראי ויזה. שתי החברות הודיעו על שישתפו פעולה בהטמעת טכנולוגיית תשלום ללא מגע וללא צורך במזומן באמצעות כרטיס אשראי ויזה באלפי מוניות פרטיות ברחבי הארץ.
שיתוף הפעולה הזה מעניין בשל העובדה כי כיום יש אפשרות לשלם בכרטיסי אשראי במוניות אם באמצעות אפליקציית גט ואם באמצעות כרטיסי אשראי אחרים. אבל בסופו של יום אם נוסע במונית לא הזמין אותה באמצעות גט, רוב הסיכויים שהוא לא יוכל לשלם באמצעות כרטיס אשראי וזה מקשה על תיירים, אנשים עסקים שמשתמשים במוניות בתדירות גבוהה ולא דרך גט וכן הלאה.
 
במסגרת שיתוף הפעולה, המוניות מצוידות כעת בטרמינל של Nayax הדומה למכשיר טלפון חכם ומשמש כמסופון תשלום. הטכנולוגיה החדשנית מחברת את המסופון למד הקילומטראז' של המונית ומאפשרת לנוסע לתת טיפ לנהג, לדרג את רמת השרות במהלך הנסיעה ולקבל קבלה דיגיטלית ב- SMS.
סבי ווסילבה סגנית נשיא ומנכ"לית Visa  ליוון, ישראל, קפריסין ומלטה אמרה: "אנחנו ב- Visa מאמינים שכלכלות המתחשבות בכולם ובכל מקום, מקדמות את כולם. עם הפתרון עליו הוכרז היום, אנו גאים לפתוח מגזר חדש לגמרי שמכבד אמצעי תשלום מתקדמים בישראל ומקווים לראות את היוזמה הזו מתרחבת יותר, בעוד מוניות בארץ.
"המהלך גם תומך בבעלי המוניות עם המעבר העיסקי שלהם לדיגיטציה ומעניק חווית נסיעה חלקה יותר לנוסעים, להם מתאפשר כעת לשלם במהירות, באופן מאובטח ונוח. ברצוני להודות לשותפתנו העסקית Nayax וכן עמיתיי ב-Visa על העבודה להוצאת הפרוייקט אל הפועל".
יוסי אביטל, מנכ"ל חטיבת הקמעונאות בחברת Nayax אמר: "Nayax נכנסת כעת לוורטיקל חדש ומביאה את המומחיות שלה לנהגי המוניות במטרה להציע את הפתרון המתקדם ביותר לצרכנים של תשלום ללא צורך במזומן. 
נאייקס פיתחה למסחר ותשלומים שנועדה לסייע לבתי עסק להגדיל את רווחיהם, ולנהל אותם בצורה יעילה יותר. החברה מציעה פתרון מלא, הכולל קבלת תשלומים ללא מזומנים, מערכת ניהול ואפליקציה להגדלת נאמנות לקוחות, המאפשרים לבתי עסק לנהל מסחר יעיל ומהיר בכל מקום ובכל עת.
נאייקס הוקמה בשנת 2005, כמפתחת פתרונות תשלום לקמעונאים של מכונות אוטומטיות, המספקת פתרון מלא לניהול ותפעול העסק וצמיחתו. מאז פיתחה החברה פתרונות רבים וממשקים מגוונים ומתקדמים, והפכה לספקית של פתרונות מקיפים, המתמקדים בצמיחת הלקוחות בכל הערוצים ברחבי העולם.  לנאייקס שמונה משרדי מכירות גלובליים, למעלה מ-550 עובדים, קישורים ליותר מ-80 מוסדות פיננסיים, ובנוסף היא מוכרת כמוסד תשלומים מורשה באירופה ובישראל. החברה השלימה בשנת 2021 הנפקה ראשונה בבורסה בתל-אביב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה