השוק

שלמה אייזיק ביטל את ההסכם עם יונט קרדיט

איש העסקים, שלמה אייזיק, הודיע על ביטול ההסכם עם יונט קרדיט: "בשלב זה כאשר מצבה הפיננסי האמיתי של החברה אינו ברור לי, אני מבקש לרדת לעומקם של הדברים"
מערכת ice | 
יונט קרדיט (צילום פלאש 90/ אוליבייה פיטוסי, freepik)
איש העסקים, שלמה אייזיק, התייחס היום (ראשון) לדיווח של חברת יונט קרדיט, שרק לפני שבוע משה כחלון עזב אותה, לפיו הודיע על ביטול הסכם עם בעלי השליטה: "החלטתי, לחזור בי, בשלב זה, ולהשהות את ההתחייבות שלי עם החברה".
אייזיק אמר בהודעה שהוציא: ״לאחר שקיימתי שורה התייעצויות עם כלכלנים ועם היועצים המשפטיים שמלווים אותי, ולאור העובדה כי התחייבויותיי ניתנו על סמך מצגים שהתבררו בימים האחרונים כמצגים מטעים. החלטתי, לחזור בי, בשלב זה, ולהשהות את ההתחייבות שלי עם החברה. בשלב זה כאשר מצבה הפיננסי האמיתי של החברה אינו ברור לי, אני מבקש לרדת לעומקם של הדברים. אני עדיין מאמין ביכולת של יונט קרדיט לחזור למסלול ההצלחה עבור כלל המשקיעים".
 
בדוח המיידי שפרסמה החברה נכתב: "מר אייזיק, אחד מבעלי השליטה, במכתב לחברה, בו הוא מודיע על ביטול ההסכם מצידו, וביקש למשוך את ההמחאות שנמסרו על-ידו מכוח ההסכם, וזאת עקב טענות בדבר הפרות יסודיות, לכאורה, של ההסכם מצד החברה. החברה דוחה את טענותיו של מר אייזיק ובכוונתה לפעול למימוש ההסכם על-ידי מר אייזיק. למיטב ידיעת החברה, ונכון למועד דוח זה, מר שי פנסו עומד בהתחייבויותיו על-פי ההסכם".
"כמו כן, החברה בוחנת חלופות של הכנסת משקיע לחברה ו/או פעילות נוספת. האמור בדבר פעולותיה של החברה, הן ביחס למימוש ההסכם על-ידי מר אייזיק והן ביחס לחלופות הכנסת משקיע ו/או פעילות לחברה, הינן בגדר מידע צופה פני עתיד, כהגדרתו בחוק ניירות ערך, תשכ"ח-1968, אשר מבוסס על ניסיונותיה של החברה. עם זאת, פעולות אלו מושפעות בעיקר מצדדים שלישיים, שאין לחברה שליטה עליהם ולפיכך, יתכן כי חלק מהם לא ימומשו או ימומשו באופן חלקי ביחס לאמור לעיל".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה