השוק

עזריאלי נכנסת לפעילות באילת: השלימה רכישת קניון "מול הים"

השלמת הרכישה היא למעשה כניסה ראשונה של דנה עזריאלי לפעילות באילת; קניון "מול הים" באילת נחשב לאחד הקניונים הרווחיים בישראל שמשתרע על פני 19 אלף מ"ר, התפוסה עומדת על 100% וה-NOI השנתי עומד על כ-90 מיליון שקל
ניצן כהן |  2
דנה עזריאלי (צילום זיו קורן)
עזריאלי השלימה את עסקת רכישת מלוא הבעלות על קניון "מול הים" באילת מידי אילן בן דב, הפניקס ואיש העסקים אלי ישראלי. הקניון שנחשב לאחד הרווחיים בישראל הוא למעשה הפעילות הראשונה של עזריאלי באילת.
הקניון, המתפרס על שטח בנוי של כ-19 אלף מ"ר, נחשב לאחד הקניונים המובילים בישראל מבחינת מכירות למ"ר. שיעור התפוסה בו עומד על 100% ותמהיל השוכרים מגוון. ה-NOI השנתי של הקניון גבוה מ-90 מיליון שקל.
 
הקניון ממוקם בלב אזור התיירות על שפת הים בחוף הצפוני של אילת. הוא מורכב כקומפלקס של שלושה מפלסים ומאכלס כ-110 חנויות ודוכנים, מהרשתות והמותגים המובילים בארץ ובעולם.
דנה עזריאלי, יו"ר קבוצת עזריאלי: "קניון מול הים הוא מהקניונים המובילים והמשגשגים בישראל. בכוונתנו לשדרג ולפתח את הנכס, תוך למידה והקשבה לרצונות והצרכים של הלקוחות והעסקים הפועלים בו. תחת ניהולה של קבוצת עזריאלי, נמשיך להבטיח שקניון מול הים יהווה מוקד משיכה וחלק מתרבות הקנייה, הבילוי והפנאי של הישראלים, התיירים ותושבי המקום".
בשנתיים האחרונות השקיעה הקבוצה עשרות מיליוני שקלים בשדרוג הקניונים הקיימים של הקבוצה ובסביבתם. את העסקה הובילו בקבוצת עזריאלי: אלעד אלון, סמנכ"ל פיתוח עסקי; עו"ד נירית זאבי סמנכ"לית, יועמ"ש ומזכירת הקבוצה ועו"ד אורי טלזק, מנהל התקשרויות והסכמי נדל"ן. את קבוצת עזריאלי ליוו בעסקה עורכי הדין טרי אלמוזלינו-ארנון ואלון וולנר ממשרד ברנע, ג'פה, לנדה עורכי דין. 
 
יובל שרף קניוני עופר | ארכיון
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אילת
    ראובן 07/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקניון אם כמות הערסים הכי גבוהה, אבל יש גם מכירות גבוהות, צריך איפה שהו להוציא קצת מהכסף השחור, לא ?
    סגור
  • 1.
    בכמה כסף?
    בני 07/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברה ציבורית ניתן לדעת טת הסכום. לא?
    סגור